Nytårs hilsen 2020

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Nytårs hilsen 2020

Indlæg af Lasse Pedersen »

Godaften til HARK`s

Så fik jeg da nok kørt åres sidste tur, lidt øv nu hvor benzin prisen er under en tier :!:
Hvor meget fik i kørt i år? Jeg fik lige lidt flere færge ruter på CVét helt præcis 6 nye ruter og 4 øer jeg ikke tidligere havde besøgt.
Nå ja jeg fik skiftet højre knæ!
Nu håber jeg denne pandemi er ovre inden for en overskuelig tid, så der ikke er så meget trængsel på shelter pladserne, som der har været i år, endda selv om jeg jo kan bruge dem på ugens midterste dage.

Nå ja det var jo en nytårs hilsen jeg ville sende!

Rigtig godt nytår og husk nu vil må allerede køre igen i morgen, i overmorgen er der vel for meget skramle på vejen, men nytårs dag begynder sæson, jeg køre min vande tur til Munkholm broen, Ses vi ?

Jeg har selvfølgelig en speciel tak til dem der bruger deres til på at finde hyggelige og MC egnede shelterplads ture, tak for det!

Har i planer for 2021?

Jeg vil besøge det øer i det sydfynske, måske gense et par den jeg besøgte i år og sent sidste år.

Der er faktisk ret mange rare mennesker der ude på de små øer, og de har tid når én dags turisterne er taget hjem, for øvrigt det samme som jeg har oplevet på øer i udlandet, prøv det!

Hav nu en god nytårs aften.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar