Long time no see...

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Long time no see...

Indlæg af Bønne »

Som overskriften antyder, så er det jo snart længe siden jeg har ytret mig her på siden :-D

Men nu tænker jeg det måtte være på sin plads, i og med at jeg lige er blevet indehaver af den tredie af de originale HARK cykler, så jeg nu er den lykkelige ejer af en Varadero SD02 (Varulven), en Africa Twin RD03/04 (Kamelen), samt en TransAlp RD11 (Den Islandske Hest) :lol:

Billede

Mht. til sidstnævnte, og sidst ankomne, kunne det være interessant at høre om nogen herinde kender til den; er det en tidligere HARK-cykel og er der dermed en tidligere ejer herinde? Hvis ikke, er der mon så nogen der kender til cyklen og evt. dens tidligere ejer? Sælgeren hos MC SYD i Sdr, Hygum i Sønderjylland kunne ikke rigtig fortælle noget om den, det var ikke ham der havde handlet den ind sidste sommer.

Det kunne jo være interessant hvis man kunne opspore lidt historik på den :-D

Billede
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Long time no see...

Indlæg af Bønne »

Nå, så er vi ude i at Facebook ændrer adresser på billederne hurtigere end man kan nå at sige HARK!
Men nu er de opdateret, så de skulle kunne ses igen.

Tilsyneladende er der ingen der kender til (eller vil kendes ved det :lol: ), min nyerhvervelse... :-?

Jeg ved ikke hvor den oprindelig er købt og har kørt fra 2006, men den er synet i Greve i 2017 og dernæst i Skanderborg i 2019, for derefter at blive handlet ind hos MC-Syd sidste sommer og så købt af mig nu.

Ved ikke om det får en klokke til at ringe et eller andet sted... :-)
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
glenn3397
Indlæg: 132
Tilmeldt: 29. okt 2004, 12:18
Geografisk sted: Børkop

Re: Long time no see...

Indlæg af glenn3397 »

Hej Bønne.

Tillykke med den lille ny.
Håber du bliver glad for den :-)

Vh Glenn
Hilsen Glenn

Transalp 650 2001
Besvar