Tja jeg kom jo lidt til skade.

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Esben

Tja jeg kom jo lidt til skade.

Indlæg af Esben »

Hej alle samen.
Den første oktober var jeg på aftenvagt og mine kollegaer og mig blev enige om at vi skulle have grill kyllinger til aften.
så afsted til grillen og fylde topboksen op med guf.
da jeg kom ud på vejen igen kørte jeg ca. 50 meter og nåede kun op på ca 50 km i timen. så skete der noget meget mærkeligt.
baghjulet blokerede pludseligt og jeg kunne mærke motorcyklen trak mod højre mod træerne og siden af vejen.
jeg forsøgte at hoppe af men inden jeg nåede det ramte jeg kantstenen og jeg blev banket ned på motorcyklen igen.
derefter kan jeg ikke huske noget før jeg vågner op igen på jorden ved siden af motorcyklen.
man det gjorde nas...
da jeg forsøgte at rejse mig op hang benet bare og dinglede og så må jeg indrømme at jeg skreg som en lille baby...
så afsted til sygehuset og det her jeg så ligget i en måned desværre. og er lige kommet hjem..
Mit ben brækkede 3 steder. mit lår, mit skinneben og min ankel. så det brugte lægerne 7 timer hele om natten på at lave igen.
det er godt ved og hele men det værste er at at jeg har revet nogle nerver over og derfor virker min fod ikke og har fået nogle satans heftige smartet i foden som bedst kan beskrives som fantomsmerter.
men det skulle gerne blive bedre i løbet af nogle måneder....håber jeg..
og så kan jeg få bygger transalpen op igen!!!!
Billede

i kan se mange flere billeder af min stakkels cykel på
www.bikez.dk/ta/ulykke/ulykke.htm

hilsen esben som får den fedeste ta engang når den kan køøre igen.
Gæst

Indlæg af Gæst »

hej esben, din lille stakkel.

du ved jo godt at din Transalp altid kun vil blive den næstfedeste. så kan du måske lære det, kan du :-)
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Esben

Velkommen til overfladen igen :-)

Det er nemlig rigtig hvad Tom skriver, så kan du lære det ka' du, ikke at køre efter grillkyllinger i arbejdstiden :smadret:

Nå, spøg til side, håber dit ben kommer til at se bedre ud end på billederne, ikke godt.

Go' bedring
Mogens
Peter TA

Indlæg af Peter TA »

Hey Esben......

Det er da godt nok en ordentlig en på hatten både du og cyklen har fået......, BAD Luck !!

Nu har jeg jo haft fornøjelsen at køre sammen med dig et par gange, så når du kan komme så galt afsted, kan det ske for alle.

Jeg glæder mig til at se din TA'er på gaden igen. Du finder garanteret på noget vildt at imponere os med.

HugOgDask ;-)
Peter
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Hej Esben

Føj det ser slemt ud, mine uheld i dette år er jo det rene vand i forhold...
God Bedring!!
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Gæst

Husk det nu

Indlæg af Gæst »

Der er ingen regler, det kan ramme alle, uanset hvor god eller dårlig man er og uanset hvor forsigtig eller uforsigtig man er.

En af de rigtig hårde gutter i offroadklubben har lige fået fjernet sin milt efter et voldsomt styrt.
Han har kørt offroad i tyve år og deltog forrige år i Six-days enduro (VM i enduro for hold).

Men noget, der ofte er et problem og som mange ikke er opmærksomme på, er om deres forsikring overhovedet dækker.

Her tænker jeg ikke på motorcykelforsikringen men på den personlige ulykkesforsikring. 5% mengrad efter en MC-ulykke er ganske sandsynlig, fx i en situation som Esbens. Og så er det irriterende (eller værre) at gå glib af 50-100.000,- på grund af at forsikringen ikke dækker.
Besvar