how-to-do TA ombygning??!!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Gæst

how-to-do TA ombygning??!!

Indlæg af Gæst »

Hej hej

Ville bare lige høre om der er interesse for at jeg laver en lille historie over diverse ombygninger jeg har lavet på min TRansalp gennem tiderne??
Esben

kan du såååå.

Indlæg af Esben »

Hej tom
jeg synes det er en fed ide. Jeg håber jeg må få lov til at komme med lidt indput til din lille bog så.
jeg tænkte vi måske kunne lave noget af det sammen.
vi har jo begge to lavet en del af de samme ting og jeg har jo også nogle lidt andre ting.
og jeg har jo masser af tid så kig forbi så kan vi jo kigge på det.

hilsen esben med det latterlige ben.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Tjaa.. det var da en god ide du.

Men indtil videre er det jo kun du og jeg er har udvist interesse.. og så kan det vel næsten være ligemeget??? Eller er det bare mig der er en rigtig pessimist??
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Tom

Man kan godt gå og være sådan lidt "alle er ligeglade med hvad jeg siger og mener" :-( men lad dig ikke gå på ad det min ven. Husk på vi er en blandet flok, og det er ikke alle der gider/må :-D sidde foran putteren hele tiden. vi kan jo se på besøgstælleren hvor mange der er inde, og det er nok stort set de samme ca. 10stk. i snit der er inde og kigge.

Vi kan så glæde os over at folk selv er begyndt at finde os :-)

Jeg tror der er mange der bare afventer at der sker noget, læser dit indlæg f.eks. og tænker: det lyder da spændende, men får ikke lige taget sig sammen til at få det "sagt".

Jeg glæder mig til at læse det, for jeg er sikker på der er nogle guldkorn at hente, og hvis ikke lige der er noget jeg kan bruge, kan det sætte tankerne igang :idea: så der måske kommer noget helt andet ud af det.

Jeg er da især spændt på at høre om hvilke forandringer du måtte lave for at få XRV'eren i, og hvad det har løbet op i for at få en sej maskine 8-) og selvfølgelig også hva' toldogskat sagde :lol:

Hilsen
Mogens

ps.
vi ses vel på Torsdag :lol:
Gæst

Indlæg af Gæst »

du har måske ret. Men jeg ville nu helst lave der fordi der er nogen har synes det ville være spændende læsning. Og hvis de synes det ville de vel også lige skrive et eller andet om det. hvis du forstår.
Eller måske det bare er mig det er ved at blive gammel og gnaven?? :-)

og ja vi ses da på torsdag, det er klart.
Esben

Bangebukse hahahaha!!

Indlæg af Esben »

Nej tom.
jeg tror mange synes vores cykler er fede men de er bare ikke lige så skøre som os og rent faktisk gøre det.. Vi er jo ikke helt normale. jeg tror mange ville elske og læse. Toms og esbens TA ombygnings guide... !!!

Esben som er sur på træer som er lige der hvor man skal køre!
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hey Toms og Esben....

Kom så igang................
Jeg sidder her og venter på jeres guldkorn :-P

I har de fedeste cykler(Nu er jeg ved at bide tungen af migselv), lad os få del i løjerne. Esben du er jo ret go til at sætte sider op med billeder osv.

Venter stadig :shock:


HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Se nu at komme igang drenge :-) jeg sidder altså også og venter på gode tips til ombygning :-) Jeg har indkøbt mig et stk Acerbis forskærm som jeg agter at montere foran på min tanks :-) jeg må vel også hellere snart få fremkaldt billederne fra i sommers så i kan se hvordan min alp ser ud med reservedunke på :-)

Så det er bare om at komme igang ved tasterne drenge, både med priser og tips tricks og problemløsninger, jeg glæder mig til en gang spændende læsning i de kolde vintermåneder :-)
Esben

Ombygninger

Indlæg af Esben »

Jeg er skam i fuld gang. og regner med at blive færdig i morgen så sender jeg det til mogens så han kan få det lagt ind på siden.
Det blevet en fuld beskrivelse af hvad jeg har lavet på min transalp.
Det håber jeg at der er andre der kan bruge til noget.

MVH ESben,
Besvar