Varadero 2008/9

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Mogens Dammand

Varadero 2008/9

Indlæg af Mogens Dammand »

Så er de nye linjer til en ny varadero på trapperne, se billeder her:

http://www.raptorsandrockets.com/News/2007_Honda.htm

nederst på siden.

/Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

FEDT MAND!!!!!!!!!!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Det er simpelthen alt alt for fedt det her mand!!!!!!!!

Honda går tilbage til de gamle rødder og bygger en super all roader igen!!!!!

Dette er en blanding mellem KTMs adventure og vores gamle Africa Twin på stoider - det bliver KÆMPE stort det her. Fuck hvor jeg glæder mig til at se den i live!!! Hvis det bliver som de lover - ved jeg godt hvad jeg skal skifte min gamle africa twin ud med når tiden bliver moden til det!!!! Det er for godt til at være sandt!!!! Næsten for godt...... må heller være en smule pessemistisk, skulle nødig virke overgearet over nyheden..... ;-) ;-) ;-)

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja ja da, den er da lidt fed. Men Det er jo stadig et stel hvor motoren er medbærende, og ikke rørramme stel som på en AT. Man kan også se at forrør er den forresten del på motoren, hvilket er en skam. Så designet er måske ændret til det bedre. Men cyklen er stadig kun en asfalt-roader ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Asfalt-roader vs. all roader......

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom

Der er en del ting som ikke er lige så fede som på africa twin'en, meeeeeen når det så er sagt, synes jeg nu den virker meget lovende..... I hvert fald det mest seriøse (nye) bud honda er kommet med de sidst år, som passer godt ind i min opfattelse af hvad en fed mc er.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Super varadeo....

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg ringede i dag til den danske importør Vilhelm Nelleman for at høre lidt om denne nye opdatering af varadeoen, men i følge Jens, fra VN var der ikke noget nyt på tegnebrættet, så ind til videre er det nok blot rygter der er tale om, mente han, meeeen nu sidder han jo også i en danske afdeling, og jeg tror næppe han hører alt, for det er jo bestemt ikke en maskine som der er planer om at lancerer i DK's så jeg lader mig nu ikke slå ned af den melding, jeg venter stadig i spæding. I min verden ville det være den største MC i nyere historie hvis denne maskine bliver til noget.

Jens mente at der muligvis i stedet ville være tale om en helt ny model, for honda ville ikke bruge kræfter på at opdatere varedeoen endnu en gang, som de lige har gjort til 2007.

Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Den ser da herrefed ud......

Hvis man er til sådan noget.

Må nok erkende at jeg er meget enig med Tom's. Sikkert en rigtig fin og velegnet maskine til Touring, men... grus og løst underlag. Tror ikke helt det vil være mit valg af cykel. Så hellere som Pranda... mindre vægt, mere alsidig, og egnet til en lille smuttur udenfor fast banet vej.

Men er enig i at den ser imponerende ud. Bare ikke til mit behov.

Alligevel vil jeg da meget gerne prøve din, når du har fået monteret knopdæk Søren. Hvor får man fordækkene ?.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Varadeo

Indlæg af Søren Dahl »

Ak......

Der går nok desværre mange år før jeg får råd til sådan en. Hvor man får fordækkene fra er jeg knap så bekymret for lige på nuværende tidspunkt, jeg er mere bekymret for, hvor jeg i det hele taget får maskinen fra :shock:

Men prøvetur er du hermed lovet, Peter, så snart jeg har fået overtalt Honda til at lave en cykel til mig, og banken til at låne mig det astronomiske beløb sådan en forloren crosser sikkert koster........ :smadret:

Mvh Søren
Besvar