JUL

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Mogens Dammand

JUL

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Så nærmer tiden sig med hastige skridt, mine ihvertfald hvis jeg skal nå det, hvor vi godt kan begynde at ønske hinanden en glædelig jul, inden de første rejser på juleferie.

Så derfor:
GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR TIL ALLE HARK'ERE (godt udtryk Peter)

Jeg håber vi kan mødes til et par arrangementer af en eller anden form i det nye år.

Jeg vil bare synge sammen med Kim Larsen: Tak for alt i det gamle år.....


Mange Hilsner
Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Selv julehilsener til Mogens og alle i andre HARK'ere.

Vi er jo ved at være en rigtig god flok, og det må være på tide at vi får stablet et lille "Træf" på benene, så vi kan udveksle røverhistorier og dele erfaringer/øl + en fælles køretur. Nok ikke i nævnte rækkefølge, men det finder vi nok ud af at løse.

Der kommer et oplæg først i det nye år.

Rigtig god hjul og godt nytår.

HugOgDask

;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Peter, det lyder som en rigtig god ide det der med et træf, det burde også kunne lade sig gøre at samle folk til det. Kan i allesammen have en god jul og nytår, og forhåbentlig en nogenlunde tålelig 1 januar. mvh henrik.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Nøj, der er gang i det her forum. :-(

Nå, men Tom, Peter og jeg tog forskud på julens glæder med en lille hyggetur i fredags.

Ikke særlig meget offroad, men til gengæld særlig meget hygge.
Peter kendte nogle shelters syd for Silkeborg. Der fik vi tændt bål, lavet noget god mad og snakket (meget) over en kop øl, om det der betyder noget her i livet.

Mini Trangiatræf faktisk. 8-)

Totalt hygge at vågne i posen, inde under shelteret og se ud på sneen udenfor.
Jeg brændte næsten ikke havregrøden på. :-? Det er nu godt med noget varmt sådan en morgen.

Sluttede turen med friskmalet kaffe, hjemme hos mig, lørdag eftermiddag og så offroad video fra den gang Eurosport passede deres arbejde. :roll:

Joe, vi er nogle, der stadig kan kæmpe os fri af hjørnesofaen. 8-)

Husk: Det er aldrig for sent at få en lykkelig barndom.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja vi havde det sgu hyggeligt. Rigtigt hyggeligt endda. Sådanne ture håber jeg der kommer flere af inden vinteren er omme. Det er altid godt med godt selskab blandt ligesindede 8-)

Hvor mange af klubbens medlemmer kører egentlig i vinterhalvåret, er det kun Bjarke, Peter og mig selv?? Ja, jeg ved at Esben også kører, men hans fod driller stadig lidt. og så er der vist også noget med en forkølet Transalp :smadret:

Bjarke, tror du egentlig at folk ved hvad Trangiatræf er for noget??? :-?
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hejsa

Jeg vil da gerne indlæmmes i det "eksklusive" selskab af vinterkørere der stadig holder ud.

Når nu forsikringen er betalt, hvorfor så ikke udnytte det :-P

Måske jeg skulle prøve sådan et vintertræf, der kommer jo et par stykker her til Januar, nej, det er sgu for koldt :lol: selvom jeg kunne jo starte med at lyne termoforet i, det ville nok hjælpe.

/Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Det bliver aldrig for koldt.. så bare se at komme igang. Evt tage et stykke tøj mere på. Peter fx havde i weekenden den absolut grimmeste jakke på jeg de sidste 15 år har set, altså ud over de andre jakker han også havde på. Så bare følg hans eksempel og tag en tre-fire jakker på så du kan holde varmen. Herregud, så meget varmer rynker da heller ikke 8-)
Gæst

Indlæg af Gæst »

Bjarke, tror du egentlig at folk ved hvad Trangiatræf er for noget???
Hvis de er medlem af DORMCK eller kender nogen der er, ellers næppe.

Det er jo osse en forudsætning, at man er medlem, for at kunne deltage. Men der er mange myter om DORMCK og mange folk tror, at man skal være endurohaj for at kunne køre med, eller at man bliver mere eller mindre tvunget til at smadre sig selv og sin MC. :roll:

Du glemte forresten dine klistermærker.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg glemmer mange ting.. :shock:
lynkinesen

God jul

Indlæg af lynkinesen »

Hej alle.
Ja, så nærmer julen sig og jeg sidder her i Beijing kl. 02.30 og julesneen daler flot ned fra nattehimmelen udenfor mit hotelvindue. Det pynter ikke så lidt på denne storby, hvor der bor omkring 18 mill.
Jeg havde held til, at få mine julevarer ind i landet: 6 kg. flæskesteg og 5 kg. medister + alt det andet, som hører til en dansk juleaften.............

Rigtig god jul til alle.

Hilsen
Torben Vester
Besvar