DAKAR AFTEN - INVITATION!!!!!

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

DAKAR AFTEN - INVITATION!!!!!

Indlæg af Søren Dahl »

HEJ ALLE!!!!

JEG INVITERER HERMED TIL DAKAR AFTEN I MIN LEJLIGHED I RANDERS FREDAG DEN 21. JANUAR!!!!! DER VIL BLIVE VIST SAMTLIGE DAKAR AFSNIT OPTAGET FRA EUROSPORT, SAMT LIDT LØSE MC ARRANGEMENTER SOM EUROSPORT VISER LØBENEDE I PERIODEN FRA 31 DEC. TIL DEN 16 JAN. HVOR LØBET AFLUTTES.

MØD OP KL. 19.30 - DER VIL BLIVE SERVERET VARME TOAST, KOLDE ØL OG VAND SAMT MASSER AF KAGE OG VARM KAFFE :kaffe: , SÅ VI ER SIKKER PÅ EN RIGTIG HYGGELIG AFTEN I SELVSKAB MED VORES ØRKENHELTE!!! VORES ALLE SAMMENS MARC DULLUM FRA DANMARK :flag: ER JO OGSÅ MED IGEN I ÅR, SÅ DET BLIVER SJOVT AT SE, HVORDAN DET GÅR I ÅR, FORHÅBENTELIGT BEDRE END SIDSTE.

PRIS: 50,-

DET ER EN FORHOLDSVIS LILLE LEJLIGHED PÅ 36 M2, HOLD JER IKKE TILBAGE - MEN VI BØR NOK IKKE VÆRE MERE END 10 FOR ELLERS ER DER FOR LIDT PLADS TIL AT DET ER BEHAGELIGT!

TILMELDINGER KAN SKE VED BLOT AT GIVE LYD FRA JER PÅ FORUMET UNDER DENNE TRÅD, OG SÅ KAN I JO OGSÅ SELV HOLDE STYR PÅ, HVOR MANGE DER ER TILMELDT :-D

DE TILMELDTE VIL FÅ NÆRMERE INFORMATION OM ADRESSE OG KØRSELSVEJLEDNING.

MVH SØREN DAHL

- GODT NYTÅR
kslag raket1


PS. ER DER FORHOLDSVIS MANGE SOM IKKE KAN DENNE AFTEN, MÅ VI ÆNDRE DATOEN FOR ARRANGEMENTET.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg er sgu på søren.

og til sådan et indendørs kaffearrangement må der vel dukke flere op end lige to-tre stykker.. ;-)


go ide der søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Sådan......

Jeg kommer selvfølgelig.

Rigtig god intinaitivativ!

HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Gæst

Indlæg af Gæst »

Godt initiv.

Men jeg er på arbejde til 19.30, så realistisk kan jeg ikke være der før kl. 20.15.

Og så er det lidt træls, at det er lige dagen inden ØSSL Nytårsrally i Langå.

Jeg stemmer for at vi ændrer datoen.
Gæst

Indlæg af Gæst »

gør hvad i vil .. jeg er frisk uanset hvad... men klart at vi jo skal med til rallyet i langå.. eller, dvs. tre af os skal da. :-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Ændringsforslag af dakar aften!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Ændringsforslag til dato for dakar aften:

fredag den 28 januar

MVH Søren
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

hej Søren. jeg er helt klart med, kanongod ide, mvh henrik.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Fredag den 28. januar passer mig rigtig godt.

Sidst jeg var til sådan et fællesarrengement, var der tradition for at lave en "Brænder" når der blev sagt noget dumt.........

Ja fandme' havde de slæbt en offroader op i lejligheden !
Og den var ret ildestænkende af gummirøg meget af tiden :shock:

Ser frem til et hyggeligt samvær ;-)

HugOgDask

Peter 25'
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Ansøgning til boligforeningen.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Peter ;-)

Tror jeg vil skrive en ansøgning til min boligforening omkring brugen af off roaderer i lejligheden for en enkelt aften. Da jeg er i den heldige situation at i kraft af min beskedne alder at holde gennemsnitsalderen nede omkring 80 år i min boligblok, tror jeg bestemt der vil være forståelse for et sådant tiltag.

Der bliver måske et par enkelte :shoot:, men mere kan vi nok heller ikke forvente af vores naboer, vi skal jo heller ikke være nogle :kylling: :kylling: :kylling: :kylling: i vores lille :kaffe: klub ;-)
Men nu skal naboerne jo heller ikke male :twisted: på vægen, så måske vi skulle nøjes med at tage et par :beer: i stedet.....

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

28. januar er fine by me. :-P

Hvis det kniber med pladsen, på grund af svimlende mange tilmeldinger fra kuldeforskrækkede men kaffetørstige og ølhungrende hjørnesofaafficionadoer, vil jeg da med det samme stille mine 91 kvm, samt fjernsyn, kaffemaskine m.v. til rådighed for fællesskabet. :beer:

Bor iøvrigt, som flere allerede ved, i behagelig afstand fra E45 lige ved Tilstafkørslen udenfor Århus.
Så cruisekontrollen skal kun slåes fra i Mercedeserne ganske kortvarigt. ;-)
Turisten i Hawaiskjorten

Indlæg af Turisten i Hawaiskjorten »

Jeg melder til Dakar/oel/kaffe/roeverhistorieaften og som min kalender ser ud lige nu, er den 28. helt fint for mig.
Jeg har i firmaet, hvor jeg ogsaa bor, et moede lokale, hvor der er plads til omkring 20 personer. Maaske skulle vi moedes i Haarby paa fyn denne gang..?

Lige nu sidder jeg paa trope oeen Hainan, hvor min kaereste og jeg holder nytaar - vejret er fint, ca. 27 grader og oellet er billigt og koldt.
Her paa oeen kunne rystelserne fra jordskaelvet maerkes, men flodboelgen gik gudskelov den anden vej og idet vi her er i lae bag Thailand, blev dette smukke sted forskaanet denne gang..... men ingen ved jo, hvor eller hvornaar det kan ske igen i dette omraade.

Godt nytaar til alle.

Mange hilsener
Torben
PS: undskyld skriften, men disse Kinesiske tastaturer er sgu lidt mystiske og indimellem popper mystiske skrifttegn/meddelelser op paa skaermen og saa maa der klikkes paa et eller andet...... :lol:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben og andet godt!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Det er totalt cool at høre fra dig igen, fedt! Jeg er åben for indput, hvad synes i andre, er det i Haarby der skal forgå? Jeg vil stadig MEGET gerne afholde det i Randers, indtilvidre er vi 6 tilmeldte, og jeg er ret sikker på, at vi bliver flere, min lejlighed ER bare ikke verdens største, så måske det vil være relevant snart at kigge os om efter andre lokationer - men lad os nu se hvor mange flere der kommer!

Men ellers mange tak for tilbudet Torben, måske er det det vi gør, men lad os se hvad vi bliver enige om, nu skal vores ørkenhelte jo også lige gennemføre først, vi har tid nok endnu ;-)

Iøvrig overvejer jeg kraftigt at klippe mit kommende dakarbånd. Det bliver optaget på eurosport, men der medfølgerreklamer og lidt "live" speak tilsidst af 3 fidusmagere samtidig med en dansk speaker der taler oven i, ikke særlig godt, hvis I spørger mig, men det kunne let klippes fra, så vi kan koncentrer os om selve løbet af både biler, mc og trucks - synes vi skal se hele løbet med alle 3 maskiner, selv om man godt kunne klippe det, så det kun indeholder MC, men det er nu fedt med lidt afveksling!!

MHV Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar - samlet set!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Jeg har været ved at regne lidt på det, og hvis vi klipper det irriterende, og, synes jeg, lidt irrelevante speak fra til sidst i programmet + reklamer, skulle vi kunne få det ned på omkring 5 timer ialt, ved ikke om det er for meget, eller jeg skal klippe det ned så det fylder mindre. Jeg har jo stadig orginalbåndende, så dem der har lyst til at se det hele "ucencureret" kan jo bare låne båndene eller få en kopi, men måske skulle jeg lave en "short" version, som jeg måske kan få klippe ned til omkring 3 - 4 timer, men hvad siger I?

MVH Søren
Mogens Dammand

Dakar

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Søren og alle andre

Bedre sent end aldrig :-)

Sad lige og var ved at overflytte gamle mail og faldt så over Søren's ide med en Dakar-aften for sådan ca. 1 år siden, men godt du ikke har glemt det :-D

Jeg er med på en kigger, om det bliver Randers, Sabro eller Hårby, og min magelighed gør at jeg ankommer på 4 hjul, og der er 3-4 ledige pladser fra Tilst, hvis der skulle være nogen der har "staldet" mc'en op og gerne vil med.

Iøvrigt synes jeg det er en glimrende ide at koge det ned til en 3 timer så vi også kan få snakket lidt.

Ses
Mogens
Brian

Indlæg af Brian »

Godt Nytår gutter!!

Kanon initativ, jeg er på.

Syntes også at det kunne være fint med ca. 2-3 timers Dakar, for en del af os har jo smug-kikket godt og grundigt inden vores lille hyggeaften.
Der skal jo også være tid til lidt løgnhistorier :oops:

Mogens, jeg vil rigtig gerne have en plads i bilen, hvis det kan passe, ellers har jeg også mulighed for at køre.

Vi snakkes!

Mvh. Brian
Besvar