DAKAR AFTEN - INVITATION!!!!!

Her kan debateres alt, næsten.
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Det finder vi ud af, Iver skal måske også med.

Tales ved
/Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lokation

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Vi er ved at være oppe på så mange, at vi bliver nød til at finde andre lokationer - så der er nu to muligheder på nuværende tildspunkt - skal det være nede i Hårby på fyn eller ude hos Bjarke? Eller er der andre gode forslag? 8-)

MVH Søren
Lasse

Re: DAKAR AFTEN - INVITATION!!!!!

Indlæg af Lasse »

hej
øv øv jeg kan ikke nogle ad dagene, jeg skal på skiferie. Men hvis det er muligt, vil jeg meget gerne låne det bånd som i ser, den aften. det ville være dejligt da jeg ikke har mulighed for at se eurosport for tiden.
Ellers så er det er godt initativ.
Hyg Lasse
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Fed ide Søren :-D

Jeg finder lige ud af om jeg kan, det er lige omkring hvor min papsøn har fødselsdag, du hører nærmere :-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Lasse

Indlæg af Søren Dahl »

Det kan du tro Lasse!!!

Håber du kan komme Iver

MVH Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Dakar aften - hvem - hvad - hvor...?

Indlæg af Torben Vester »

Hej Alle.
Så er jeg hjemme i Danmark igen - det er rart, men også pisse koldt - hvis man tør sige sådan i dette selskab :lol:
Jeg har med svingende interesse fulgt debatten - ja, jeg er en af dem, der med mellemrum går herind og "kigger" - uden at svare på indlæggene..! - ikke, at jeg ingen mening har, men mener, at hvis man ikke kan bidrage med noget konstruktivt - bør man måske somme tider tie........ - jeg er jo ved at være en gammel mand og er ikke så hurtig på aftrækkeren længere, tja, nogle vil måske gå så langt, som at kalde det livserfaring (- eller påpasselighed med blodtrykket)

Jeg håber virkelig, at vi kan mødes til en hyggelig Dakar aften og se noget ørkenræs - men måske allervigtigst, have noget socialt samvær, som måske kan give større deltagelse til sommerens kommende arrangementer..??
-og måske en større forståelse/accept for inviduel tankegang for anvendelse af motorkøretøj på to hjul.... :idea:
Jeg ved ikke helt hvad der er besluttet, omkring stedet, hvor vi skal mødes, men jeg ville blive glad, hvis et stort antal mødte op her i Hårby.
Jeg har en fornuftig opskrift på Ungarsk gullash suppe og kokkererer gerne for deltagerne, ligesom jeg vil byde på en øl eller måske et glas rødvin.
Jeg kan kun opfordre alle som har mulighed for at deltage, at gøre det og jeg tror/håber, at vi vil få en rigtig god aften.
Mange hilsener
Torben Vester
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar aften hos Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Først og fremmes, velkommen hjem igen i godt behold!!! :-D

Rigtig fin indlæg, Torben og så rigtig som den kan siges!

Vi er faktisk mere eller mindre blevet enige om, at benytte os af dit rigtig gode tilbud som du gav os sidst, og som, jeg kan se bestemt IKKE er blevet ringerer! Skal vi holde ved 50,- som jeg startede med til dækning af udgifter, Torben eller skal vi sætte beløbet lidt hører da der også er udgifter i forbindelse med maden???

Indtilvidere er vi flg.: personer (dem som ikke er blevet nævnt er enten ikke ikke tilmeldt, eller er de blevet glemt, og så må I lige brokke jer ;)

Torben Vester (sjovt nok) 8-)
Søren (mig selv)
Henrik Hald
Bjarke
Tom Åstrup
Iver (måske noget med fødselsdag i familien;)
Brian
Mogens Damand
Peter

MVH Søren

Vi håber naturligvis at der er NOGEN flere der gerne vil med - Hanne har skrevet til mig, at hun desværre ikke kan denne dag, da hun er på ferie!
Hun er lovlig undskyldt ;-) Det samme er Lasse da han er på skiferie - men hvad med ALLE jer andre, skal i ikke også med til en rigtig fed aften hos Torben med god mad, løgnhistorier og storslået (og tragisk) :cry: drama i følgeskab med nogen af tidens største ørkenkører :?: :?: :?: :?: Vi får sikkert også lov til at se lidt hvad Torben laver, det er jeg sikker på, ikke Torben? ;-)
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej.
Jeg vil gerne, i en god sags tjeneste, være vært for mad og lidt til halsen.
Mit forretningsår 2004, var faktisk rigtigt godt og derfor er bespisningen u/b - jeg deler gerne mine gode tider/glæder med mine venner..!!
- og så ved jeg, at andre i kluppen, har ydet en del - både arbejde og økonomi, så dette vil være min del til fællesskabet
Hvad tid er passende...? Nogle skal jo lige hjem fra arbejde - og måske sige hej til familien.
Forresten: koner, kærester og endda børn er naturligvis også velkomne.

Skulle vi sende en melding om aftenen igen - via mailing listen.....?

Jeg går iøvrigt og pusler med tanken om en ørkentur i evt. Marokko, med en rejse arrangør som hedder Hinterreiter - tidligere Dakar kører.
Vi kan leje MC på turen.
Nogen interesse ..........?
Torben Vester
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Dakaraften.

Indlæg af Peter AT »

Hej Torben.

Tak for invitationen, jeg ser meget frem til en hyggelig aften, med mulighed for lidt social snak, video, og planlægning af evt. kommende aktiviteter.

Jeg kan kun anbefale dig at ta' på en ørkentur i Marokko. Jeg har med udgangspunkt fra Agadir, været lidt rundt i Marokko på ATV'er, med en afstikker til det nordlige sahara. Ord kan ikke beskrive oplevelsen, det bør du prøve. Smukt, barsk, udfordrende og berusende. Gør det.......

Nå men det jeg egentlig vil forslå, er at vi mødes hos dig mellem 18:30 og 19:00, fredag d. 28. 01.

HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Bespisning og dakar!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Det lyder bare totalt iorden - ja lad os sende det ud på fællesmailen, du må hellere selv inviterer - for flot er invitationen synes jeg nok!

Jeg har ingen erfaring at have det i med hensyn til rejsen til Marokko, men jeg kan kun sige en til Carpe Diem - grib chancen - det er nu du lever ikke om 100 år - gør det for faen Torben!!!!

Måske vi skulle lave en lille overfladisk plan for aftenen - så vi kan se hvor lang tid vi rent faktisk har, så har jeg også en ide om hvor hårdt jeg skal koge dakar båndet ned ;-)

MVH Søren
Esben

Os' Mig

Indlæg af Esben »

Hej søren eller torben ellers hvor det nu bliver holdt.
Jeg ville bare lige sige at jeg da også meget gerne vil med.

Så uanset hvor det bliver holdt vil jeg høre om nogen kan give et lift.
Jeg er jo desværre ikke rigtigt kørende for tiden.

Så hvis nogen har mulighed for at ligge vejen forbi odense ville det være kanon.

Hilsen Esben B, Odense

PS. Du Søren??? Forresten hvis det bliver i Hårby ville det måske være muligt at du kunne tager plastiken med???
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Espen

Indlæg af Søren Dahl »

Det er bare HELT sikkert

Jeg kommer forbi og henter dig, inden vi kører over til Torben, og jeg tager styrerne og plasticken med!

Du kan bare maile adressen til mig!

Jeg glæder mig for vildt til at se dig igen, det er fandme længe siden efterhånden!!!

Vi ses 8-)

Med venlig hilsen

Søren Dahl
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Dakar aften

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Så er det i aften det sker ;)

Jeg glæder mig meget til at se Jer alle sammen! Det bliver en rigtig fed aften!!!

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Ja og det blev det, en rigtig fed aften.

Tak til Torben for husly, og en fantastisk Ungarsk gullash suppe, den var go' og vi fik set hvad han går og roder med, interessant.

Her må jeg så give Tom ret, en skam der ikke kunne komme flere til denne aften, det var en super aften, med sjov, ballade, og en passende mængde seriøsitet. Det var superhyggeligt og udbytterigt.

Det er sådan nogle arrangementer vi skal ha' nogle flere af.
Så kan vi lære hinanden at kende i vintermånederne og få kørt lidt resten af året.

Selvfølgelig også en tak til Søren for hans optræden med Torben's støvsugerør alias Didajero :-) eller hva' sådan en nu hedder ;-)

Mange hilsner
Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Enig i at det var en rigtig dejlig aften. Ærgerligt at tiden går så hurtigt i godt selskab, men vi må ses lidt oftere for eftertiden.

Jeg er imponeret over hvor frit og intenst vore snakke gik på tværs af interesser og de forskelligheder vi ellers har i vore rygsække.

Det vil være rigtig dejligt, hvis vi kan lave det det en fast årlig tradition at mådes ved Torben 1 gang om året.

Ja Torben, det er "straffen" for at du er gæstfri og gir os gode oplevelser.



HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar