Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Besvar
poulsen

Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af poulsen »

Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien i helt ok kvalitet, kan fås på http://www.heavyduties.ro/ til udvalgte modeller.
Risskov

Re: Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af Risskov »

Jeg har prøvet at maile til dem 2 gange.... men jeg får aldrig svar tilbage. Er der nogen der har kontakt-erfaring med dem?

Vh Niels
poulsen

Re: Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af poulsen »

Risskov skrev:Jeg har prøvet at maile til dem 2 gange.... men jeg får aldrig svar tilbage. Er der nogen der har kontakt-erfaring med dem?

Vh Niels
Jo har sendt en hel del mail frem og tilbage imellem dem og mig. Nogle gange kan der godt gå nogle dage imellem at der bliver svaret. Hvor lang tid er der gået imellem at du har sendt? (nej jeg har ingen forbindelse til dem ud over at være tilfreds kunde)
Risskov

Re: Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af Risskov »

det er henholdsvis 6 og 4 uger siden :-(
Kan være at jeg ryger i deres spambakke.... der vel ikke andet for, end at prøve igen.
poulsen

Re: Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af poulsen »

Jeg sendte blandt andet mail til dem i søndags og fik svar i går aftes. ...og i fredags fik jeg leveret et rack jeg bestilte for ca 14 dage siden.

Det kunne godt lyde til du ender i et spamfilter. Har du en anden mail adresse du kan prøve fra?
Risskov

Re: Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af Risskov »

Prøver lige at oprette en anden mail og så prøve igen :-)
Risskov

Re: Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af Risskov »

Nu har jeg endelig fået svar fra dem.... men de har desværre 6-8 måneders leveringstid ti TA 600 :cry:
Hvis der skulle være én, som ligger inde med en rack til TA 600, som ikke er i brug.... så kunne jeg bestemt være interesseret i at købe den :-D
Madsrdo4

Re: Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af Madsrdo4 »

Det lyder da utroligt med 6 til 8 måneders leveringstid, du tror ikke det er 6 til 8 uger.
Det var den leveringstid jeg fik oplyst på alu-kasser.
De havde så heldigvis et rack liggende på lager til rd04, så nøjedes med at bestille det.
Det kom 14 dage efter bestilling.
Kostede i øvrigt 29 euro at få det sendt.
Hvis jeg skulle have haft alu-kasserne var forsendelsen 86 euro :shock:
Risskov

Re: Billige racks, crash bars m.m. fra Rumænien

Indlæg af Risskov »

Tror desværre ikke der er noget at tage fejl af :-(
Har lige kopieret teksten her:
Hi Niels,

I am very sorry, we are out of stock on racks for TA600 and we will need about 6-8 months to be able to make the delivery. I am sorry.

Best regards, Alex

Det ser ikke lovende ud, vel?
Besvar