Centralstøtteben til TA fra 88 købes

Hvad du mangler eller har for meget af.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Tinning skrev:hvis dit også er uden pedal så er de nok ens jeg syntes bare det er noget møg uden pedal .

mvh Tinning
Hvad med at svejse en "pedal" på :idea: :?:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

det er også ideen tænkte bare at hvis en havde et billede så var det lettere at se hvordan det skulle laves :-D
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Tinning skrev:det er også ideen tænkte bare at hvis en havde et billede så var det lettere at se hvordan det skulle laves :-D
åhe ja det er klart. :oops: Men jeg kan da tage et billede af min (uoriginale) og sende til dig hvis det er? Hvis det er, så send din email til mig.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Indlæg af jesdk »

Jeg kan alligevel ikke finde ud af at indsætte billeder her :oops: , men det jeg har ligner SW-Motech´s.... Dvs der er en anordning til at træde på, men ikke sådan en pedal der rager ud..... :?:
På min AT er det ligesådan, og de første gange kæmpede jeg noget med at få den op - men nu har jeg nogenlunde fået taget på det, og så går det egentlig rimelig nemt....
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

hej nikolajsen

jeg har prøvet at sende en pb men fik en fejl melding så nu har jeg svaret dig til din mail fra din hp.
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

hej nikolajsen

jeg har prøvet at sende en pb men fik en fejl melding så nu har jeg svaret dig til din mail fra din hp.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Tinning skrev:hej nikolajsen

jeg har prøvet at sende en pb men fik en fejl melding så nu har jeg svaret dig til din mail fra din hp.
Hej Tinning, det er storartet.
Der er åbenbart lidt småproblemer med hjemmesiden i øjeblikket. Man får disse fejlmeddelser, men alt går tilsyneladende igennem trods fejlmeddelser. Også alm. indlæg i en tråd. Så jeg har fået din PB (flere gange :lol: :lol: )
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

jeg kan også se mit svar er kommet flere gange :-D men jeg fik dine billeder i dag og det takker jeg for og det ser godt ud
LAN

Re:

Indlæg af LAN »

Morsing skrev:ØV bøv - ikke muligt at montere centralstøtteben på min TA - den er simpelthen ikke forberedt til det!
Nogen der kender forklaringen, og evt. hvilke modeller/årgange hvor det er tilfældet?
Stor tak til Jesper for forsøget - det var hygsomt - og fede veje ude på Hornsherred. 8-)
1987-88 mangler de 2 "øjer" der skal til for sætte støttefodens aksel på....

http://www.f-ms.de/ta/faq/#cent

"All center stands can be fitted to Transalp models 1989 onwards. Only Five Stars offers a different center stand for the 1987 and 1988 models. There is no center stand for the 1989 US import."

Er par andre inputs:

http://www.ta-deti.de/ta/stand.html
How to mount a JF centerstand

http://hanzw.home.xs4all.nl/shop.htm
The Five Stars center stand can be ordered through the Hein Gericke shops and Rally, Sport & Adventure . XL 600 V, Transalp 87-88 22003363 NLG 179,00

.... men synes ikke lige jeg finde hvor jeg faktisk kan købe en Five Stars eller JF (?) centralfod :oops:
Besvar