Tasker til TA 2006 købes

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Erik J

Tasker til TA 2006 købes

Indlæg af Erik J »

Hej,
Jeg er på jagt efter et sæt tasker til min Transalp årg. 2006. Har nogen sådan et sæt til salg, eller har andre et godt råd eller en god henvisning??
Senest rettet af Erik J 17. jan 2009, 15:23, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg har bare en "advarsel"
Jeg har Krauser alu-tasker på min, og de passer ikke på, selvom de skulle gøre det.
Det er det beslag der skal holde dem fast på stativet, der ikke er plads til. Og Krauser er ikke særligt behjælpelige.
Jeg monterede selv nogen andre låsebeslag.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Erik J

Indlæg af Erik J »

Tak for advarslen - jeg har set markedsføringen af taskerne, og derfor har de selvfølgelig også været inde i overvejelserne!
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Erik.

Søger du sidetasker? Hårde eller bløde? Eller tanktaske?

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg skylder forresten nok at fortælle, at der formentligt ikke er problemer med Krauser's plastictasker, da de fastgøres på en anden måde på stativet.
Det har jeg ikke selv prøvet, da jeg ikke ville have plastic tasker.

Og det er i øvrigt også kun sidetasker, jeg snakker om her.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Erik J

Indlæg af Erik J »

Hej Iver,

Jeg søger hårde sidetasker! Har tanktaske....
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Erik.

Jeg havde Givi plastik tasker på min Transalp, de åbner sidevejs og er ikke vandtætte, men man kunne tage dem af uden at skulle åbne dem og de er nemme at sætte på.
På min AT har jeg Zega kasser de er vandtætte og i alu så de er lidt mere hårdfør, man skal have dem åbnet for at få dem af og på, en smule mere besværligt end Givi taskerne, men jeg har vænnet mig til dem. De åbnes oppefra så man risikere ikke at noget falder ud når man åbner dem.

Håber du kan bruge mit svar, hvis du vil vide mere så spørg endelig.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Erik J

Indlæg af Erik J »

Hej Iver,
Jeg har zappet mig frem til en af de tyske hjemmesider her på sitet og fundet et sæt Zega tasker - hvor den samlede pris ser nogenlunde ud. Nu må jeg se, om jeg kan få skrabet små 5.000,- sammen!
:roll:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Erik.

Ja de er småpebrede i pris, men tror nu også du bliver glad for dem, jeg er ihvertfald glad for mine! Og tysk kvalitet er jo altid dejligt.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Erik>>

Du kan også Købe løse DAERR tasker og så selv fremstille et stativ til dem hvis du er lidt ferm på fingrene :-)

http://daerr.de/suche3/57380BF702e21389 ... orrad.html
Besvar