Varadero solgt

Hvad du mangler eller har for meget af.
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Varadero solgt

Indlæg af kjelde »

Der kom en i weekenden og gav mit et god bud på varaderoen :ok: . Jeg nåede lige 25000 km på de to år jeg havde den.
Så nu er jeg på udkig efter en nyere SD02-er med ABS..........så sig til hvis i ser et godt tilbud i ud- eller indland........et andet mærke som ikke må nævnes her laver en model der hedder GS.......er der nogen der kender den?
Indtil videre må den hedde kildemoes :cry:
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Doohan

Indlæg af Doohan »

Hvad med en Transalp i kasser? :-D Den er billig!!
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

en transalp i kasser..............ikke umiddelbart interesseret. Ellers tak :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej Lars

Dilemma: skal jeg sige tillykke med salget? Eller med den gode pris? :-?

Den der model GS du nævner; dem der har dem er vist vældig glade for dem, de fungerer sikkert også ganske fint,

men jeg tvivler på de har ligeså meget sjæl som en Varulv :-D ...og en ting der altid har undret mig...en knoldhopper med boxermotor?

Nu fik du vel reklameret for klubben overfor den nye ejer?
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

ja du må gerne sige tillykke med prisen. Hvis jeg ikke fik en ordentlig pris ville jeg ikke sælge. Køberen fik også en ordentlig motorcykel, så ham vil jeg altid kunne se i øjnene. Og selfølgelig sagde jeg han skulle melde sig ind i klubben.
Ved godt at andre mærker har ikke samme sjæl som varulven.......men modsat skal alle døre være åbne.
En helt ny varadero kan ikke købes i DK, og der kommer vist ikke nye til landet i 2010. Det er budgettet vist forresten heller ikke til.
Nu får vi se.........der skal nok komme noget
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
tspark

Indlæg af tspark »

Hvad med en transalp fra 1994 der ER samlet ???? ;-)
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

ja-ja..........selv om jeg fik den godt solgt, så er der jo altså ikke så mange penge at jeg bare kan vrage og vælge.
Jeg har kontaktet en tysker der har en 08-er til salg til fornuftige penge, men det er ikke sådan lige til at finde ud af hvad de skal have i afgift.
Har også godt hørt lidt om den afrika twin, mentror ikke pengene slår til. Den nye VFR kommer den ikke til at koste 300 af de stærke?, så det bliver jo nok i det område. Og så kommer den ikke til DK tror jeg.
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Jo, du kan stadig købe en ny Varulv i Danmark, min forhandler (J.Ø-service) har da en stående i sort endnu, men jeg mener det er en 2009 model til 209.995,-.

Masi Motor i Holbæk havde en brugt stående i grå, mener det var en 2007, men den er vel gået med i boet nu da de ufrivilligt har lukket :!:

SKAT har en afgiftregnemaskine på deres hjemmeside, noget med nypris kontra handelspris, men det er jo kun vejledende,

så det kan være lidt svært, det er jo mange penge det handler om.

En Africaner med V4, det må blive en Africa Four :-D

Leif, du må hilse Claus, og velbekomme, smag og behag er heldigvis forskellig :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

OK, så der findes altså nye. Jeg vil nu kikke ofre 210 000 på en motorcykel.
Hvis man har tiden tror jeg nok det kan lade sig gøre at finde en 2004 - 2005 med ABS til omkring 130 - 150000 alt efter stand, km mv.

Ja Leif, selvfølgelig skal vi til Hartzen, og jeg skal nok finde noget inden. Og ja, jeg har jo lidt ståenden som jeg bare kan få lidt plader på. Det var måske enda det mest fornuftige. Heldigvis bestemmer fornuften ikke altid.

God appetit, og hils Claus
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Her er rygterne...

Indlæg af Søren Dahl »

Her er rygterne:

http://www.motomodif.com/latest/honda-a ... -1200.html

- gad vide om artiklen er lavet omkring 1 april - jeg har jo før dummet mig :lol: - men indtil vidre vil jeg vælge i min naivitet at tro på det er rigtigt - det er da yders interessant synes jeg - men bliver det en realitet bliver det WAY out af min økonomiske rækkevidde er jeg bange for :shock:

Mvh Søren
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

ja det ser spændende ud, men det bliver vist heller ikke for min pengepung.
Man kan google nogle billeder, men efter min mening er der for lidt off-road look over den
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Enig

Indlæg af Søren Dahl »

Ja, med det udlæg jeg har set indtilvidre ligner det mere en udvikling af Varadeoen - og ikke et ondt ord om det - det er en mega fed cykel - men ikke en direkte efterfølger til AT'eren som jo er mere off road præget.

- men måske markedet mere er til storre offroad ´ligende´cykler end decideret cykler som kan klare mere krævende off road (læs: meget dårlige veje) opgaver som At'eren kan - har selv en del felterfaring med det på min AT - og den kan godt - tro mig! 8-)

Mvh Søren
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej Lars

Rettelse: jeg var forbi J.Ø.Service i dag, den Varadero de har stående er en 2008, men til den oprindelige pris: 199.995,-.

Men jeg har kigget lidt på hjemmesider, og Holtug MC på Stevns, og Bruun-Larsen i Odense reklamerer fortsat med henholdsvis

2007 og 2008 modellerne til 179.998,- ligesom jeg gav for min.

Torben der er ansat hos J.Ø.Service, mente at boet efter Masi Motor ville være interesseret hvis man gav et bud på den

omtalte brugte 2007´er, fordi det ville være bedre at få nogle penge for den her og nu, end vente og sælge alle cyklerne for en slik senere.

Den er mage til min, grå/sort, og med samme originale tasker og topbox.

Der må jo være en advokat der har med det at gøre, hvis man så kan finde frem til hvem det er.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Hej Ole

Tak for oplysningerne.

Det lyder rigtig spændende med den brugte fra konkursboet. Ved du noget om hvem der er kurator for boet?
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Indlæg af jernhenrik »

Prøv evt at sende et brev, sådan et gammeldags et. Så skulle postdanmark gerne sende til advokaten.

Hilsen
Henrik
Besvar