kåbedele til africa twin 1991

Hvad du mangler eller har for meget af.
niner37

kåbedele til africa twin 1991

Indlæg af niner37 »

hej er lige blevet ejer af min første africa twin , købt som skadet , jeg magngler kåben omkring forlygterne , nogle der ligger inde med noget .
Niels

Indlæg af Niels »

Hej niner37

Er det den her, du har købt?

http://www.dba.dk/honda-xrv-750-africa- ... -63658433/


Hilsen Niels
Senest rettet af Niels 14. dec 2009, 09:37, rettet i alt 1 gang.
niner37

Indlæg af niner37 »

hej ja det er så
Niels

Indlæg af Niels »

Prøv evt at kontakte endurobunker.de

De har rigtig meget, og er meget fair med priserne, og hurtige til at levere. Du kan skrive til dem på både engelsk og tysk.

Held og lykke med jagten, jeg håber vi kommer til at se resultatet til et af vores arrangementer i det kommende år!

Hilsen Niels
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Kåbedele rd03

Indlæg af Peter AT »

Hej niner37, og velkommen i klubben....

Prøv at kontakte Henrik Hald her på forum.
Er ret sikker på at han kan hjælpe dig.

Hvis du opretter dig med rigtig navn, adresse m.v., har vi en chance for at orientere dig, når der sker noget i dit område. ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
niner37

Indlæg af niner37 »

nåå har så lige fundet ud af at gaflen har fået et klap også ,:( så hvis der er nogen der har sån en til at ligge eller ihverfald broerne så vil det være fint , mit nr er 40712934
Niels

Indlæg af Niels »

Hej niner37

Jeg har broer og ben fra en RD07 fra 93, hvis de passer kan vi nok finde ud af noget.

Ring hvis det har interesse, så finder vi ud af en pris. Mit telefon nr står under medlemsoplysninger. (så kan du jo også lige skrive dig selv ind, når du alligevel er der)

Mvh Niels
niner37

Indlæg af niner37 »

ok jeg må lige finde en der ved om de passer og skal lige ha rykket gaflen af og måle lidt og finde skævheden. og kan ikke lige finde ud af at komme ind i medlems profil og ændre.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej igen.

Der er sikkert hjælp at hente her på siden, det skal nok komme.

Nederst på forum forsiden er der et punkt der hedder Medlemsdelen, og der finder du Medlemsinformation. Der laver du bare et nyt punkt med dit navn, adresse osv, og måske et billed af din cykel. Det er ikke noget man skal gøre, men det kan være meget godt at vide hvor i landet folk bor :-)

Hilsen Niels
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Man skal være medlem for at kunne se medlemsdelen.

Skriv en mail til mogens dammand(admin), så klarer han det.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Tom.

Ved du ikke noget om forgafler på RD04/RD07 er de ens, eller???

Hilsen Niels
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

tingtilsalg skrev:Man skal være medlem for at kunne se medlemsdelen.

Skriv en mail til mogens dammand(admin), så klarer han det.
Der er nu åbnet op for input :-) og har sendt en mail til dig niner37

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

niner37 skrev:nåå har så lige fundet ud af at gaflen har fået et klap også ,:( så hvis der er nogen der har sån en til at ligge eller ihverfald broerne så vil det være fint , mit nr er 40712934
Hmm, det er nok mest sandsynligt at det er gaffelbenene der er skæve. Broerne kan selvfølgelig tage skade, men det er som regel benene der bukker først.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
niner37

Indlæg af niner37 »

jeg tror de er ens har lige fundet det her på ebay , så vidt jeg kan se passer de sammen

http://cgi.ebay.de/Gabelstandrohr-Honda ... 4cec560082
Niels

Indlæg af Niels »

Ja det ser sådan ud! Find ud af hvad du skal bruge, så kan du bare ringe. Jeg har som sagt både broer og ben.

Hilsen Niels
Besvar