MC tøj sælges

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Tryksen

MC tøj sælges

Indlæg af Tryksen »

NYE PRISER 1,5 sæt MACNA tøj sælges. 800,00 for næsten nyt mc tøj

Herremodel bukser MACNA adventure med masser at detaljer. Udtageligt foer. Bukserne er brugt i 2 sæsoner og er i fin stand.
Jer er 187 cm og vejer omkring de 90 (lidt mindre :-D )
Bukser har gode store feldter med indlagte beskyttelses pads

Damemodel er MACNA Worldvide adventure style i størrelse DXL. Sættet fremstår som helt nyt er kun brugt ca. 5 gange. Der er ligesom på herre modellen en masse lækre detaljer og foret kan ligeledes tages ud.
Bukser og Jakke kan lynes sammen med kraftig lynlås. Både bukser og jakke har gode store feldter med indlagte beskyttelses pads.
Min kone er 172 cm og vejer omkring 62 (+/-, lidt efter hvor på året vi er :-D :-D :-D )

Damesættet sælges for 800,00 ialt og herrebukserne for 400,00
Michael1971

Re: MC tøj sælges

Indlæg af Michael1971 »

Tryksen skrev:NYE PRISER 2 sæt MACNA tøj sælges. 800,00 for næsten nyt mc tøj

Herremodel er MACNA adventure med masser at detaljer. Udtageligt foer af både jakke og bukser. Sættet er brugt i 2 sæsoner og er i fin stand.
Jer er 187 cm og vejer omkring de 90 (lidt mindre :-D )
Bukser og Jakke kan lynes sammen med kraftig lynlås. Både bukser og jakke har gode store feldter med indlagte beskyttelses pads
Stadig til salg? Har du evt. billeder? Jeg er kun 180 cm og 70 kg, men mon ikke det går?? ;)
Mvh, Michael
minidue

Re: MC tøj sælges

Indlæg af minidue »

Sælges samlet for 1800,00 eller enkeltvis for 800,00/sæt
Det var da noget af et tilbud :-D
Tryksen

Re: MC tøj sælges

Indlæg af Tryksen »

Hej Michael

Tøjet er stadigvæk til salg - prøver med et billed en af de nærmeste dage..... kan evt. sende dig tøjet, så kan du jo prøve. Jeg skal nok betale porto. Ligeledes er jeg tit i dit område, så....

Du kan evt. give mig et ring på 86 94 30 88 i dag timerne eller smide en besked her

Tryksen
Michael1971

Re: MC tøj sælges

Indlæg af Michael1971 »

Tryksen skrev:Hej Michael

Tøjet er stadigvæk til salg - prøver med et billed en af de nærmeste dage..... kan evt. sende dig tøjet, så kan du jo prøve. Jeg skal nok betale porto. Ligeledes er jeg tit i dit område, så....

Du kan evt. give mig et ring på 86 94 30 88 i dag timerne eller smide en besked her

Tryksen
Undskyld det sene svar. Jeg har købt tøj, så er desværre ikke interesseret længere. Håber du finder andre :)
Mvh
Michael
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: MC tøj sælges

Indlæg af Bernt »

Hej du.
Det her er nok en gammel tråd og du har nok ikke sættene mere ;-)

Men hvis du nu stadigvæk ikke har fået dem solgt, kunne du så ikke sende mig nogle billeder på 40921684, så kunne det godt være jeg kunne bruge det store af sættene og måske også det andet.

Glædelig jul
Mvh Bernt
Eventyret venter bag næste sving :-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1266
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: MC tøj sælges

Indlæg af iver »

Hej Bernt.

Hvis ikke Tryksen svare, har jeg også noget til salg, http://www.dba.dk/jakke-leoshi-str/id-1003133171/

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: MC tøj sælges

Indlæg af Bernt »

Tak for tilbuddet.
Jeg venter lige og ser.
Mvh Bernt
Eventyret venter bag næste sving :-)
Besvar