Honda Africa Twin sælges !!

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
larsvatne

Honda Africa Twin sælges !!

Indlæg af larsvatne »

Vil du eje Hondas seje V2er offroad tourerl: AFRICA TWIN... så har du chancen hér.
Det er den 'lille' Africa Twin med 650er motor og den er samtidigt den mest egnede til offroad, i forhold til sin storebror på 750 kubik, set ud fra vægt og håndtering.

Jeg har købt Hondaen sidste år uden afgift, da den har kørt i Italien. Der er nu betalt afgift og en fin nummerplade bagpå.
Cyklen er i fin stand og står original. Jeg har 'mini renoveret' cyklen i år. Næsten alle sliddele er skiftet, alt er gået igennem, renset, smurt, fikset, m.m. Ventiler er stillet, karborator renset og dyset, EL nettet er gennemgået og alle stik er renset. Kabler er smurt. Motoren er renset igennem med 3 omgange god Castrol olie på kun 2000 km. Der er skiftet olie og luft -filter, skiftet olie i forgaffel, nye tændrør, ny bagslange, nyere dæk, OK kæde og tandhjul, Næsten nye bremse skiver, nye bremseklodser. Jeg har monteret en fin letvægts udstødning (2,5 kg) købt hos AfricaQueens i Tyskland, samt sorte styrtbøjler og frontgitter for forlygte.

Jeg vil måske sælge Hondaen da jeg lurer lidt efter en Super Tenere.

Ring hvis du er interesseret. Mht. prisen så er den fast. Det er meget V2 offroad tourer for pengene !!

Lars V. Mobil 22204529
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Lars

Indlæg af Søren Dahl »

Hvad er prisen?

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Super Tenere VS. Africa Twin

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Lars

Hvis du ikke har prøvet en Super Tenere før kan det være at Kåre min kammerat giver en tur. Det var ham jeg var på Nordkapp med.

Super Teneren er en fed maskine ingen tvivl om det, men hvis du vil kører mere seriøst off road skal du ikke skifte over til Super Teneren, den er for tung. Har kørt mange km på Kåres kværn, det er den perfekte rejse maskine. Kan godt klare veje af meget dårlig stand og strand, men terræn ville jeg ikke bevæge mig ud i med den. Et andet minus ved super teneren med hensyn til off road set i forhold til din Twin er motorgangen. En Super Tenere har en mere livlig motor på både godt og ondt. Kan være lidt svær at dosere ved langsom ujævn vej kørsel. Men prøv selv at skrive til Kåre - han er oprette som Nejmann her på forum hvis du er interesseret i yderligere informationer om Super Teneren.


MVH Søren
Lars Vatne

Prisen på min Africa Twin..

Indlæg af Lars Vatne »

Glemte jo det vigtigste..... Prisen er 45.000 kr.
Se iøvrigt hele salgs annoncen på:
http://www.tenere.dk/RC/viewad.asp?id=50001445200100051

Er godt klar over at STern ikke er mere terræn gående end en AT.. Hvis jeg får solgt ATern og finder en ST, er det for at ha en sublim rejse all-road cykel, til landeveje, grus og faste skovveje.

Jeg er meget tilfreds med min ATer, den kører sgu godt... Der er bare noget over STern, som jeg lige må ha checket ud ;o) Men får jeg ikek solgt ATern, er jeg ikke desperat.. Har jo trods alt en konge all-roader i den !!!

Lars
Mobil: 2220 4529
Lars Vatne

Africa Twin er solgt..

Indlæg af Lars Vatne »

Så fik jeg solgt Africa Twinén. Har i stedet for, købt en Yamaha XTZ 750 Super Teneré.

Så min karriere som Honda All-Roader, var rimelig kort. Men hvem ved... Det kan jo blive en Honda en anden gang...

Lars Vatne Nielsen..
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Lars

Indlæg af Søren Dahl »

Tillykke!

Håber du bliver glad for den.

mail lige til Kåre Nejmann på mail adresse kan@post.dk hvis du er interesseret i at blive indmeldt i Super Tenere klub DK.

MVH Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Må jeg "kondolere"...... :lol:

Nej, spøg til side - held og lykke med Yamaha'en

Kan vi få fat i køberen af AT'en? - og invitere ham ind i vores lille forening.

Hilsen
Torben Vester
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

TDMXTZ-klubben

Indlæg af Nejmann »

Hej Lars

Tillykke med købet! Er det den, der var annonceret i seneste TouringNyt? 1989-model med 78000km?

Selvfølgelig skal du være med i Yamaha TDM- og XTZ-klubben - tag et kig på tdmxtz.kan.dk.

Og til Søren (den lettere demente byggemarkeds-fidusmager :twisted:) Der skal lige byttes lidt rundt i den mailadresse, hvis beskeden skal nå frem til mig. Prøv med post@kan.dk :-)

Venlig hilsen
Kåre
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Lars

Tillykke med din Super Teneré. Håber du bliver tilfreds med den, ellers ved du jo hvor du kan finde os ;-)

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Lars

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Lars

Skal du have Africa Twin igen - har set du har sat din Super Tenere til salg på TDMXTZ forumet.

Mvh Søren
Besvar