africa twin 750

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
leslie

africa twin 750

Indlæg af leslie »

kan se der er / har været nogle billige ater herinde.. leder efter en jeg kunne få lov at købe enten køreklar eller til rep så jeg lærer mcen at kende fra starten så sig endelig til i kender nogen :-) tusind tak på forhånd venlig hilsen forhåbeligt nyt komplet medlem :-)
skilmose

Re: africa twin 750

Indlæg af skilmose »

Hi - Jeg har en AT 650 i den blå avis - var det noget?

Vh Søren 2147 0145
leslie

Re: africa twin 750

Indlæg af leslie »

har godt siddet og luret den men er godt nok skudt i 750ern :-)
Mogens Dammand

Re: africa twin 750

Indlæg af Mogens Dammand »

Nu kan jeg ikke se hvor i landet du kommer fra, og billigt er jo et vidt begreb :-D men http://www.gammelgaards.dk i Skanderborg har et par stykker stående .
leslie

Re: africa twin 750

Indlæg af leslie »

jaaa det har jeg godt set men synes lidt at 50-60 er meget for en 20 år gammel cykel selv om det er en AT :-) kan jo hentes hjem fra tuskerland for omkring 30 inc afgift og ekstra udstyr.. så nok der jeg ender .. bare langt at køre seæv om jeg er fra der sønderjyske.. de fleste til salg på mobile.de står ved holland/Schweiz grænser så det jo 1000 km :-( men hva gør.man ikk for en knopged af den kaliper :-D
Moust

Re: africa twin 750

Indlæg af Moust »

Nub liver list nysgerrig da jeg selv kigger efter AT.
Den pris på 30tkr du oplyser, hvor meget afgift er der i den og hvilke årgange har du kigget på?
leslie

Re: africa twin 750

Indlæg af leslie »

hentede en rd04 fra 1992 hjem gav ca 13000 for den men i rigtig fin stand venter stadig på afgift men skulle regne med omkring 15-20000 i afgift men må se hva de siger når det endelig kommer.. giver besked så snart skvat har svaret
Moust

Re: africa twin 750

Indlæg af Moust »

Ok tak.
Jeg kigger efter en 07 model, den er jo nok lidt dyrere.
leslie

Re: africa twin 750

Indlæg af leslie »

jeg kiggede på nypriser i danmark og gjorde op.med mig selv hva jeg gerne ville .. rd07erne er ogaå rigtig fede slet ik det :-) men rd04 var jo den første 750 :-)
Moust

Re: africa twin 750

Indlæg af Moust »

Jojo bevares.
Jeg kigger udelukkende på 07 ud fra design.
Min skal være en sort/sølv fra 93-96 om den så skal hentes i Tyskland eller Østrig må være op til tilbudet.
De har en voldsom stor viden omkring ombygning, tilbehør og finjustering i de lande, så kan jeg finde en egnede model der, og få nogle gode kontakter med i købet mht. spørgsmål tips og tricks, så er jeg godt tilfreds.
leslie

Re: africa twin 750

Indlæg af leslie »

tyskerne har en stor side for AT med mange gode inlæg ombygninger og de er også ok med engelske indlæg og en stor salgs side hvia det var noget :-)
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: africa twin 750

Indlæg af Tinning »

hvad hedder den side
leslie

Re: africa twin 750

Indlæg af leslie »

www.africatwin.de .. meget simpelt ;-)
Besvar