male en transalp?

Spørgsmål eller tips.
Besvar
jørgen hastrup

male en transalp?

Indlæg af jørgen hastrup »

jeg er den nyeste dreng i klassen, blev så glad da jeg fandt hjemmesiden
jeg har en transalp i blå fra 92, i fin stand og min plan er at male den matkoks grå med sprændte orange staferinger..
er der nogen af jer der har erfaringer med lignende projekter....
vh den glade transalp ejer som varmt kan anbefale at tage på fdm's køretekniske kursus :-D

jørgen hastrup
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1267
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: male en transalp?

Indlæg af iver »

Hej Jørgen og velkommen i klassen :ok:

Jeg har ikke selv lakeret om, men Allan (memberlist.php?mode=viewprofile&u=618) har malet sin TA om, send ham evt en mail.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Re: male en transalp?

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jørgen

Kig under teknik på forsiden - inden du kommer ind på forum :-) - et spænende projekt jeg lavede i 2004, var det vist ? - Jeg skilte MC ad, sendte den til maler - og samlede den igen - sammen med Kåre. Det var den korte version. Men det var yders spænende og resultatet blev kanon godt, synes jeg selv - det er 4 cykler siden - long story.....

Mvh Søren
ReneWagner

Re: male en transalp?

Indlæg af ReneWagner »

Jeg er selv ved at male min Transalp matsort med røde elementer. Jeg bruger den billigste løsning - spraymaling, tålmodighed og en masse forarbejde. Mest af alt for at
få lidt erfaring, virker det ikke bliver den smidt til pro-maler. Virker det bare i nogen grad, er jeg tilfreds med at have malet en hel maskine for 400kr. :)

skal nok oploade billeder når den er klar
Master-lehmann

Re: male en transalp?

Indlæg af Master-lehmann »

hvordan går det med malingen? Jeg er yderst interesseret i at se hvordan det går dig :-D

Går selv med ideen om at male min Transalp Mat sort
Besvar