AT - centerstøtte til RD 04

Spørgsmål eller tips.
Besvar
kjeld
Indlæg: 9
Tilmeldt: 16. aug 2023, 19:28
Geografisk sted: østerbro

AT - centerstøtte til RD 04

Indlæg af kjeld »

Kære jer.

AT kører nu fint. Efter 3 nye skiver, klodser + helt nyt kædekit. Det er fedt at opleve den store forskel med kæde osv.

MEN

Da jeg købte AT (04, 1992) var den uden centerstøtte. Min mekaniker satte en uorginal på, men den er helt ude af både højde og balance. Der skal 2 voksne til at sætte MC på den fod. Så den skal bare af igen.

Det har været svært at finde en centerfod, der både er original og som passer. Har fundet et par leverandører, der blot oplyser at den ikke laves mere - så jeg er lige vidt.

En privat sælger i US har en centerfor til en RD03. Han påstår at den passer til 04 - men jeg er på ingen måde sikker og det virker som om han blot skal af med den og alt det andet han også sælger.

Er der nogen der evt. har en sådan centerstøtte til overs, eller har et godt bud på hvad jeg gør?

Bliver glad for input + vejledning, gode råd.

God dag.

Mvh Kjeld
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: AT - centerstøtte til RD 04

Indlæg af JP »

Hej
Jeg har en Transalp fra 94, der var det samme problem med at få den på centerstøttefoden.
Jeg kiggede lidt på BMW's , og har fabrikeret 2 buer, så den nærmest ruller op, det har fungeret de sidste 12-13 år.
Hvis du sender mig dit nummer kan jeg sende et par billeder.
Hilsen Jørn P.
kjeld
Indlæg: 9
Tilmeldt: 16. aug 2023, 19:28
Geografisk sted: østerbro

Re: AT - centerstøtte til RD 04

Indlæg af kjeld »

Tak for Repons, Jørn.

Er nysgerrig :-)

MOB 2119 5535

mvh Kjeld
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 700
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: AT - centerstøtte til RD 04

Indlæg af Palle »

Jeg skal " ikke blande mig" i jeres tråd :lol:
Men jeg faldt lige over dette : https://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb6 ... cts/HD7405

Håber du finder en eller anden løsning... det er ikke sjovt når man "ikke kan få den op og stå" 8-) :lol:
Chrome won`t get you home..
kjeld
Indlæg: 9
Tilmeldt: 16. aug 2023, 19:28
Geografisk sted: østerbro

Re: AT - centerstøtte til RD 04

Indlæg af kjeld »

Takker. Jeg overvejer at investere i ny køb.

Fedt at få repons :-)

Mvh Kjeld
kjeld
Indlæg: 9
Tilmeldt: 16. aug 2023, 19:28
Geografisk sted: østerbro

Re: AT - centerstøtte til RD 04

Indlæg af kjeld »

Nå, den centerstøtte er ikke mulig at købe mere - Honda producere den ikke længere.

Nogen der har andre forslag / ideer, så er jeg modtagelig.

Eneste - jeg rigtig savner er et skruefællesskab - Kbh / omegn - hvor er I henne....?

/ Kjeld
kjeld
Indlæg: 9
Tilmeldt: 16. aug 2023, 19:28
Geografisk sted: østerbro

Re: AT - centerstøtte til RD 04

Indlæg af kjeld »

Nå, den centerstøtte er ikke mulig at købe mere - Honda producere den ikke længere.

Nogen der har andre forslag / ideer, så er jeg modtagelig.

Eneste - jeg rigtig savner er et skruefællesskab - Kbh / omegn - hvor er I henne....?

/ Kjeld
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: AT - centerstøtte til RD 04

Indlæg af JP »

Hej
Ærgerligt med den støtteforening.
Vi er spredt over hele landet, weekenden 19-21 april er vi samlet til generalforsamling og shelterhygge i Odsherred så mød op, du vil helt sikkert kunne få nogle input.
Hilsen Jørn Pedersen
Besvar