Eftermontering af centralstøtteben på en 88 TA?

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Morsing

Eftermontering af centralstøtteben på en 88 TA?

Indlæg af Morsing »

Hej derude

Nogen der har prøvet, kender nogen, ved hvordan, hvem der kan etc.... eftermontere centralstøtteben på en TA fra 88 der ikke er forberedt for dette?

Kunne evt. godt tænke mig at se en med det monteret, så måske jeg kunne få et kig på en her i det Nordsjællandske måske og tage lidt mål og billeder?

Bedste hilsner
Morsing
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Uha, Morsing.
Ikke mange reaktioner :shock:
Jeg har en Haynes manual som PDF, (på engelsk) jeg ved ikke om man kan se central støttebenet, sådan i detaljer. Men du kan sagtens få en kopi af filen, hvis du er interesseret.
Men sådan en har du jo nok allerede selv fundet, derude på nettet.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Morsing

Indlæg af Morsing »

Nikolajsen skrev:Uha, Morsing.
Ikke mange reaktioner :shock:
Jeg har en Haynes manual som PDF, (på engelsk) jeg ved ikke om man kan se central støttebenet, sådan i detaljer. Men du kan sagtens få en kopi af filen, hvis du er interesseret.
Men sådan en har du jo nok allerede selv fundet, derude på nettet.
Hej Nikolajsen og jo - den har jeg.

Der er det ikke rigtig til at se særligt godt, så jeg søger stadig efter et "offer" jeg kan besøge for at tage det i nærmere øjesyn - det burde være muligt at fikse.

Mange tak for reaktionen - altid rart :-D

Alt det bedste herfra
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Indlæg af jernhenrik »

Jeg har en -89 PD06 med centralstøtteben. Det er monteret på den nederste gennemgående bolt til pro linken. Lige over/bagved det nederste/bagerste tværgående stelrør. Monteringen er to "ører" med hul som passer til den gennemgående bolt. Men det kræver nok du finder et centralstøtteben som er foreberedt til det. Kommer du til jyderup er du velkommen til at kigge forbi.

Hilsen
Jernhenrik
Morsing

Indlæg af Morsing »

jernhenrik skrev:Jeg har en -89 PD06 med centralstøtteben. Det er monteret på den nederste gennemgående bolt til pro linken. Lige over/bagved det nederste/bagerste tværgående stelrør. Monteringen er to "ører" med hul som passer til den gennemgående bolt. Men det kræver nok du finder et centralstøtteben som er foreberedt til det. Kommer du til jyderup er du velkommen til at kigge forbi.

Hilsen
Jernhenrik
Hej der

Mange tak for tilbuddet :-D

Du skriver Jyderup - og i din avatar står der Grenå??

Bedste hilsner
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej.
Jeg mener at huske, at producenten af disse stoetteben hedder Fivestar.
De er ikke helt saa stabile, som dem der monteres i beslagene der sidder paa de efterfoelgende aargange - men absolut anvendelige.

Jeg saa lige at du bor i Oelstykke, Morsing - saa jeg skylder dig vist en undskyldning... laes her hvorfor: http://jp.dk/indland/article1756219.ece

JP har stjaalet historien fra jeres lokalavis og den maatte jeg da bare lige foelge lidt op paa... Soeren Dahl kan bekraefte rigtigheden af handelen i Jylland for 3 aar siden.... en lille verden...he,he
Hilsen
Torben - Kinesien
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Indlæg af jernhenrik »

Jyderup er et udtryk for hele jylland, oftest brugt af østsjællændere. Lidt li'som jyder kalder sjælland for djævleøen.

Hilsen
Jernhenrik

PS Støttebenet kommer til salg senere på året, når jeg er færdig med at bruge det.
Morsing

Indlæg af Morsing »

jernhenrik skrev:Jyderup er et udtryk for hele jylland, oftest brugt af østsjællændere. Lidt li'som jyder kalder sjælland for djævleøen.

Hilsen
Jernhenrik

PS Støttebenet kommer til salg senere på året, når jeg er færdig med at bruge det.
Hehe - tænkte det nok.... :lol:

Tager på Touring Campen mandag til onsdag i næste uge (31) sammen med fruen - så måske det var en mulighed for at mødes/kigge forbi - Grenå er jo rimeligt tæt på der......??

Bedste hilsner
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Og Sjællændere for Københavnere :lol:

"Jyderup" så har vi lært det :ok: takker :-)
Morsing

Indlæg af Morsing »

Lykkedal skrev:Og Sjællændere for Københavnere :lol:

"Jyderup" så har vi lært det :ok: takker :-)
Uha da da - ja, det er sgi godt at lære lidt nyt ind imellem :-P
Besvar