MC service near Copenhagen

Spørgsmål eller tips.
Besvar
claudiuluchian

MC service near Copenhagen

Indlæg af claudiuluchian »

Hello fellow bikers.

I'm new on this forum and I'm looking for some information from the older and experienced owners of TA where should I go for a general check. The basic things like changing the oil, spark plugs, breaks pads I can do it my self...BUT for carburetors alignment, break liquid I need help:)

Any suggestions are welcome

Claudiu
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: MC service near Copenhagen

Indlæg af Nikolajsen »

Hej.
Da jeg kan se at du er studerende i København, går jeg ud fra at du kan læse dansk.
Der er 2 forhandlere i området, som begge får nogenlunde positive kommentarer fra kunderne. Jeg kender dem ikke selv.

Agusta Motor, Frederiksborgvej 222, Kbh, NV
Stevens MC Shop, Kirstinehøj 51, 2770 Kastrup

Hvis du vil køre lidt længere, kan jeg anbefale Taastrup Motorcykler, Roskildevej 376, 2630 Taastrup. Ejeren er godt nok lidt special. Men som jeg opleverer ham, meget reel.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
claudiuluchian

Re: MC service near Copenhagen

Indlæg af claudiuluchian »

Hej Nikolajsen,

Mange tak for dit svar. Jeg vil undersøge.

Mhv,
Claudiu
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: MC service near Copenhagen

Indlæg af Bønne »

Hej

Der er også Aagesen på Hvidovrevej: http://www.aagesen.dk/news.asp.

Jeg kender ikke til deres værksted, men forretningen er Honda-forhandler gennem rigtig mange
år, så mon ikke det er OK. Jeg har handlet i forretningen ind imellem, og altid fået en god
behandling, også selvom det har været dele til ældre modeller, så har de altid skaffet det rimelig
hurtigt og uden diskussion.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
jesdk
Indlæg: 104
Tilmeldt: 25. mar 2009, 21:03
Geografisk sted: Hornsherred

Re: MC service near Copenhagen

Indlæg af jesdk »

Hej Claudiu,

Hvis du vil køre lidt udenfor København, og kan vente til det bliver lidt varmere, så kom ud til mig. Jeg vil gerne hjælpe dig med at ordne det. Og så kan du jo også samtidig se hvordan, så du selv kan gøre det næste gang. Skal der laves andet end at skifte bremsevæske og synkroniseres kaburatore?
Mvh Jesper

Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...

XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Besvar