AT Bagfælg, Leje....... Hjælp!!!

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Gæst

AT Bagfælg, Leje....... Hjælp!!!

Indlæg af Gæst »

Hej

Jeg fået anskaffet mig sådan en africa twin bagsvinger med fælg og hele svineriet. Men nu står jeg med et problem.

Lejet i højre side på bagfælgen sidder i sådan en mærkelig fordybning således at det faktisk sidder løst når det er banket helt i bund.

Er der ikke noget der kan hjælpe her, jeg drager mod finland på onsdag morgen, så jeg er lidt i panik.
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Har du en værkstedmanual til en africa twin?
Ellers har jeg en på tysk i pdf-format.....
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej dav der alle

Jeg har fundet ud af at det er nok er et rustent leje der har ædt op af navet. Det så ellers så fint ud det hele ellers. Men jeg sender bare fælgen tilbage til gutten jeg købte den af og får den byttet.

Ja, jeg har værkstedsbog samt mikrofilm i form af pdf-filer.

Tom

ps. Veset>> kommer du med på vores lille grusgravstur d. 28-29 august?? Er der andre der kommer??
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Aastrup skrev:Hej dav der alle

Veset>> kommer du med på vores lille grusgravstur d. 28-29 august?? Er der andre der kommer??
Hvis jeg kan få det hele til at passe kommer jeg, umiddelbart har jeg fri i den pågældende weekend, men for at det meste af weekenden ikke skal gå op i transport frem og tilbage, skal jeg lige se om jeg kan få flyttet nogle vagter.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej Hej

Det vil bare være skide godt hvis du kan komme, du skal være meget velkomme til at komme engang fredag formiddag hvis du vil, jeg er bare hjemme og laver ingenting.

Det skal måske lige siges til jer alle der påtænker at komme. Det forgår hos mine forældre, altså at vi skal sove, spise, gå på lokum osv... men det er der absolut ingenting vejen for. De gamle har sagt at det er helt fint OK. Så ingen problemer i det.
Gæst

28 aug

Indlæg af Gæst »

hejsa

Jeg regner med at kigge forbi om lørdagen, se nogle af jeres maskiner og måske prøve lidt off road, hvis dækkene tillader det. Hvor er der henne i Kolding???

ses Edwin
Besvar