Bønne: Jo selvfølgelig kan jeg det. Ved sku ikke lige hvad jeg havde tænkt.
Iver: Har skåret den originale gummi ophæng over, da den er sindssyg svær at tage af og på.
Så kan jeg nemt vende pumpen 180 grader og fastgøre gummi ophænget omkring pumpen med en strips.
Men tak for tilbuddet.
Det sidste er dog ikke udført endnu da jeg mangler Y stykket samt noget slange. Køber dette ved min mekaniker da cyklen skal have nye dæk på.
Mht. Repair kit, er det udover AQ kun lykkes mig at google (Mikuni DF52-82 repair kit) på ebay.
Men, det undre mig stadig. Jeg har været ud at køre fuld skrue (motorvej) i en time uden at oplevet problemet.
Skilte bag efter den nye pumpe af for at se om der var benzin ved membranen. Det var der. Dog ikke så meget som i den gamle (se billede i tidligere indlæg i denne tråd)
Læste dette indlæg
https://www.xrv.org.uk/forums/africa-tw ... nting.html
African Queens explained to me that its not where you mount it
or how you orientate it (vertically or horizontally) the problem
is that fuel is bypassing within the pump and blocking off the vacum
source. They now include a 'Y' trap with their kit to trap this fuel...but
it never worked for me. Yes, the warmer the ambient temps and the hotter the motor is when the fuel starvation symptoms are more prone.
Jeg er ikke blevet klogere på hvad der er rigtig eller forkert, men til gengæld hvor problemet er, hvis der skulle finde på at drille igen.