HARK Sommer Camp 2022

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: HARK Sommer Camp 2022

Indlæg af John Sigh »

Hej Knudsen. Der er ikke noget galt med din deo , hvis du spørger mig. Hvorfor fremmødet var så lille kan jeg ikke sige men jeg havde glædet mig til at komme, det så ud til at være et rigtig fint sted, måske vi kan prøve igen en anden gang. jeg måtte melde afbud pga. min hustru desværre skulle indlægges torsdag, fredag og lørdag og så kunne Frodo og misserne ikke være alene hjemme :roll:
Har rullet en lille tur i dag som kompensation :-D
Håber snart vi ses. Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: HARK Sommer Camp 2022

Indlæg af yaknudsen »

Nogle ting SKAL bare passes. Det inkluderer naturligvis både koner, hunde og misser, og sygdom er vi jo ingen der er herre over. Håber der er styr over hele menageriet. Hils de bedre halvdele mange gange her fra djævleøen.

Håber vi kan ses snart - allesammen. Indtil da må vi bare gøre vores bedste for at hygge os hver især. Rart at vide at der ikke er noget problem med min DEO.

Næste gang vi ses - har jeg formentlig været en tur til Skotland med MC'en i traileren - hægtet bag på den nye brugte 4-hjulstrækker - hvis ellers færgefarten til/fra Holland over Newcastle (og ikke mindst vejret) arter sig ordentligt. Der er ingen tidsplan, det sker bare når tiden er inde. Sådan uden nogen egentlige faste fikspunkter. Bortset fra at der skal ses noget natur, nogle nordengelske fjelde og bjergsøer (inklusive sømonstre) samt nogle destillerier og nogle ældgamle ridderborge.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
JP
Indlæg: 302
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Re: HARK Sommer Camp 2022

Indlæg af JP »

Hej
Godt gået af formanden, at han holder pladsen hele weekenden. Det er nu heller ikke deo'en, der har holdt Hanne og jeg væk.
Vi har jo heldigvis stadig 2 arrangementer i 2022, hvor vi kan mødes. STØT op om dem.
Hilsen fra Aasiaat, Grønland
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HARK Sommer Camp 2022

Indlæg af iver »

Om ikke andet, så kan du da ikke klage over det selskab der så mødte frem ;-)

Jeg håber du havde en god weekend alligevel.

Mvh Gretchen og Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: HARK Sommer Camp 2022

Indlæg af iver »

Gad vide om ham fertooos overhovedet har en motorcykel, eller burde være medlem?

Mvh Gretchen og Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar