Sheltertur 4 Oktober...

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Iver

Præsist! Det er den! Tak for hjælpen.

Det er der vi skal hen lørdag den 4 Oktober!

Hvis der er spørgsmål vedr. turen, skriv endeligt - flere af deltagerne på turen har temmelig stor friluft erfaring, og er også rigtig behjælpelige.

Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Det er den helt rigtige du har fundet..Iver :-D


Kørselsvejledning :

Shelteren findes ved Lystrupmindevej, midt mellem Vrads (8654) og Bryrup (8654). Veteranbanen er Syd for vejen.
(Det er ikke en fejl at postnumrene er ens...)

Pladsen ligger langs Bryrupbanestien ca. 150 m. syd for Vrads veteranbane. Ved Stationen følges en grusvej op ad en lille bakke og her er pladsen. Der er skiltet til pladsen fra Bryrupbanestien.

Kan du/i ikke finde pladsen, dyt et par gange, som kommer der en frelsende HARKér.... ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Så ses vi nok bare på pladsen eller noget......

Jeg regner med lige at give Søren besked om hvad vi mangler til maden, men har fået kig på noget billig lam i Metro, som jeg nok handler snarest!!!

Håber det er ok med dig Søren!?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

God plan

Indlæg af Søren Dahl »

Fin plan Iver 8-)

Mvh Søren
DKadventurer

GPS

Indlæg af DKadventurer »

Koordinat til placeringen kunne være lækkert. jeg er lidt doven idag og gider ikke lede på google.com/maps :-D
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: GPS

Indlæg af Nejmann »

DKadventurer skrev:Koordinat til placeringen kunne være lækkert. jeg er lidt doven idag og gider ikke lede på google.com/maps :-D
Ingen grund til at lede. Det er lige midt på kortet her: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=da&g ... 2&t=h&z=18

Hvis jeg læser korrekt, er koordinaterne N 56.03838 E 9.470802 - hvilket også kan udtrykkes som 56° 2' 18.1674" 9° 28' 14.8872" eller N 56°02.303' E 9°28.248' eller UTM 32N 529334 6210451.

Så sku det være til at finde ;-)

mvh Kåre
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej alle deltagere på shelterturen...

Mon ikke aftalen er at vi mødes på stedet....

Vi regner med at være der ved middagstid. Hvis vi skal gøre som vi plejer, køber vi hvad vi mangler hos den lokale købmand i Brædstrup.
Denne udmærker sig ved at have et udmærket sortiment, så vi ikke behøves at mangle noget....

Ser frem til at båle, spise og snevre med jer alle... :-D

Karina & Peter :-D ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Sheltertur

Indlæg af Søren Dahl »

Fin deal - vi mødes på shelterpladsen i stedet for at mødes i Randers - det er vist også mere praktisk for de fleste deltagere ved nærmere eftertanke.

Planen er - køb rigeligt med mad - tag både varmt og vandtæt tøj med - ser ud til vi godt kan få lidt regn.

Tag alt der udstyr i med i skal bruge for at overleve en nat ude i naturen (dog med tag over hovedet :) Inc. Jeres kogegrej - så er vi sikret at vi får noget at spise.... skulle I ikke få brug for det kan det jo bare slæbes med hjem igen.... :)

Og en lille nødplan - skulle vejret nu blive alt alt for ekstremt, må vi lige koordinere en eventuel aflysning på forumet - så kig lige fredag aften inden i kører lørdag om vi er blevet enige om at udsætte turen pga. vejret - men det "regner" jeg ikke med at det bliver nødvendigt :lol:

Jeg er der ude over middag engang - skal til håndværkermesse dagen før - er temmelig hårdt med mange kunder og sådan.... sover nok lidt længe lørdag

- Glæder mig meget.....

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Mad koordination

Indlæg af Søren Dahl »

Skal vi lave lidt mad koordination - jeg ved Iver har noget på hjertet....

Forslag ønskes:)

Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Søren og i andre gæve....

Vedrørende maden, tager Iver 2 lammekøller med, og resten provianteres hos den lokale købmand, alt efter hvad de forskellige deltagere har lyst til.

Nemt ik´... ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Jo :)

Indlæg af Søren Dahl »

Go plan....

.... hvad med vejret??

Mvh søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Vejret kan vi ikke rigtigt gøre noget ved....
Men påklædningen, det kan vi da finde ud af...

Så vi ses på Lørdag... ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vejret....

Indlæg af Søren Dahl »

Vejrsituation:

(Set om morgenen torsdag den 2-10-08 på DMI's hjemmeside for Midtjylland)

13 mm regn lørdag med 13 sek/m
8 mm regn søndag med 17 sek/m

ØV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-x

Skriver opdateret vejrsituation på forum fredag morgen - hold lige selv øje med vejret i nyhederne. Da det jo er en frivillig tur og da den er baseret på hygge og samværd ude under den frie himmel, skal vejret være acceptabelt - der skal ikke være tale om en overlevelses tur i den forstand - og vi behøver heller ikke at skulle bevise over for hinanden at vi godt kan lave mad i regnvejr, overleve en nat i stiv kuling samt kunne køre hjem i silende regnvejr dagen efter - blot mit synspunkt ;-)

Da det er ganske frivilligt om man ønsker at deltage i turen, tror jeg at jeg vælger at benytte den mulighed og melde fra på lørdag hvis vejrsituationen ikke bliver bedre - selv om jeg langt bedre kan lide din positive holdning, Peter :-D - men jeg har desværre et helbred jeg skal tænke lidt på :cry:

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg har fod på maden nu :-D Eller skulle man sige hånd for hygiejnene skyld :lol: hmmmm dårlig joke.....

Med hensyn til vejret, så kan en engangspressening og lidt snor vel overdække det meste!!!!!! De fåes vist billigt i XL byggemarkeder :idea:

Men ok ja vejret kan tage overhånd, men hvad så med at udregne en plan B :?: Vil nødig brænde inde med alt det mad!!!! Eller undvære det gode selskab jeg sådan har glædet mig til :!: :!: :!: :!:

Vil nogen lægge hovedet i blød sammen med mig og hitte "den store B plan" :?:

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Karina

Indlæg af Karina »

Hej allesammen..

Hvis det usansynlige sker at flertallet aflyser pga vejret,
vil vi som alternativ plan gerne ligge have og hus til.......
meeen... skal vi ikke regne med at mødes i Vrads :beer:

xxx Karina og Peter ;-) :-D
Besvar