Sheltertur 14/15 Marts 2009.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Niels.

Ja vi klarer nok lidt dryppen, men vejret var sgu skønt idag, jeg fik også trillet en tur...

Har kun lagt lidt frem til turen, jødeharpe, cigarklipper og cognacen :lol:

Vi ses i skoven. Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Klar Melding...

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har også en klar melding her fra - jødeharpe, didgeridoo og chili er lagt frem 8-)

Mvh Søren
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Jammen seføli´ med mindre det står ned i stænger. Jeg glæder mig til at se jer... Var også lige en tur ude at lufte Varaderoen i går.. Det er nu 6 år jeg går foråret i møde med Varaderoen.. Og hvert år har jeg tænkt hvor enkel og let den er at håndtere, og hvor fedt den kører. Jeg føler mig "hjemme" med det samme.Snuppede lige et hurtigt stykke motorvej og en lille grusvej for at prøve kontrasterne af.. Det går sku fint med begge dele, så jeg er klar..
John

Indlæg af John »

Go sheltertur til jer alle. Er misundelig, de lover jo også fornuftigt vejr. Hyg jer med løgnehistorierne, det medbragte ildvand & de snurrende lyde fra trætte "Hark'er" som drømmer om små feer :-D :-D Og glæd jer - myggene har ikke spidset "boretårnet" endnu :-)
Bigfoot
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak John

Indlæg af Søren Dahl »

Tak John - du kommer med en anden gang 8-)

Lidt om vejret!
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/landsudsigten.htm

Jeg tror desværre jeg må melde fra, jeg kan ikke holde ud at skulle tage på sheltertur når solen skinner og temperaturen stiger - det er også nogle frygtelige mennesker jeg skal være sammen med - de vil både hygge, drikke alkohol, snakke om motorcykler og være venlige - og for det ikke skal være løgn skal vi garanteret have noget rigtig dårligt mad - som tager alt alt for lang tid at lave - så skal man igen høre på alle de venlige mennesker mens man venter - tænk at nogle vil være med til sådan noget..... :lol: :lol: :lol: :lol:

JEG KAN SLET IKKE FÅ ARMENE NED - GLÆDER MIG HELT VILDT!!!!!
VI SES I MORGEN !!!!! 8-) 8-) 8-) 8-)

Mvh Søren
leif

Indlæg af leif »

Så har jeg pakket og er klar til at køre

( har jeg mon husket det hele plejer jo og have konen til at hjælpe med at pakke ) :oops: :oops:

Ses i morgen
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

God tur!

Indlæg af yaknudsen »

I kan bare det der. Ha' en god tur og en hyggelig dag/aften. Glæder mig
til at vi får stablet noget lignende på benene her på djævleøen.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
kr

Indlæg af kr »

Klar melding herfra. Pakker dog først i morgen tidlig. Det bliver hyl at komme ud i det fri og køre, sove samt forpleje. Vi ses
Niels

Re: God tur!

Indlæg af Niels »

yaknudsen skrev:I kan bare det der. Ha' en god tur og en hyggelig dag/aften. Glæder mig
til at vi får stablet noget lignende på benene her på djævleøen.
Det sker jo kun hvis der er en der starter med at rykke! Start en tråd på forum, og se om ikke der er tilslutning til en tur. Der er mange fine steder på Øen, hvor man kan gå i hi en weekend, ellers er der jo altid alle de gode grusveje og shelters på den anden side af sundet....Hvem ved, måske kan såden en tur også trække HARK'ere fra hovedlandet til ;-)

Hilsen Niels
GamleOle
Indlæg: 17
Tilmeldt: 31. jul 2006, 14:55
Geografisk sted: Mariager

Plads i kalenderen!

Indlæg af GamleOle »

Der blev pludselig hul i kalenderen, så jeg har støvet AT lidt af og der er strøm på batteriet! Vil også gerne være med, hvis det stadig er muligt!
Kan først være på pladsen ca 16, men er meget gerne med på madholdet!
Ses! GamleOle :-D
Rigtige mænd kører 500 cc cross!!
Nu med sidevogn!!
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej "Gamle" Ole...

Du kan tro der er plads....
Rigtig hyggeligt at du kommer på banen.

Vi ses på pladsen. :ok:
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak for en god weekend!

Indlæg af Søren Dahl »

Tak for en kanon god weekend - super godt selskab, god mad - lidt regn - men en kæmpe succes med en kanon fremmøde!!!

Og til Iver.....som sang meget på turen - det var så smukt så smukt Iver..... :lol:

- jeg har dedikeret dette link til dig.....

http://www.youtube.com/watch?v=7tR_L4hG ... re=related

- det bliver ikke større :lol: :lol: :lol: - den tysktalende del af Europa har godt nok stil.... eller noget.... :shock: - er stadig lidt i shock... :lol:

Mvh Søren
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Også herfra... Tak for en god tur det må vi gøre igen !!
Besvar