Sjælland Lørdagstur 3. april

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Jeg ved ikke hvad der går galt, Nikolajsen, jeg må nok bare eksperimentere videre og se om det en dag kommer til at fungere :-?

Vi havde en fin tur i dag, 103 km rundt på de vest/midtsjællandske småveje. Det fungerede fint med både MapSource og
GPS, det er sgu nemt at have med at gøre. Jeg havde endda fundet op til flere veje hverken Per (min kammerat), eller jeg selv
kendte, så nu er det bare at gå i gang med at lave nogle Lørdagsturer :lol:

Vi gjorde holdt ved Munkholmbroen, der var ikke mange derude, men det var også i dag rimeligt koldt og blæsende, vi drak
dog en kop kaffe inden vi kørte hjem til mig og sparkede lidt til Africanerne :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Det er altså en yderst misundelsesværdig luksus at have hele tre honda
allroad'ere at sparke dæk på. Respekt!
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Bønne skrev:Det er faktisk sådan jeg har gjort, Nikolajsen (blandt andet), men intet af det fungerer :cry:
Hvis du gør det rigtigt, så skal det se sådan ud

Kode: Vælg alt

[img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs371.snc3/23842_376940972897_568772897_3987772_3058359_n.jpg[/img]
når du skriver dit indlæg her på forum.

mvh Kåre
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Så lykkedes det :!:

Billede

Kåre, jeg kunne se at den kode du havde lagt ud var længere end den jeg selv fik frem.
I egenskaber fandt jeg ud af at adressen, ved at markere den forfra, havde tre linier, men jeg kunne kun se de to, derfor blev
adressen ikke komplet første gang jeg kopierede den, fordi jeg havde markeret den bagfra :-? :lol:

Tak for hjælpen, både til Kåre og til jer andre :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Åhe ja. Yaknudsen skrev ellers langt tidligere, at filen skulle være en .jpg, .tif, .png m.fl. (pavj var også inde på det) Og det betyder at den skal ende på en af disse ting, for så ved programmet bag hjemmesiden at det er en billedfil, og dermed hvordan den skal "behandle" den.
Godt du fandt ud af det :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar