Nummerplade skanning

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Nummerplade skanning

Indlæg af Lasse Pedersen »

Godmorgen HARK´s

Jeg har en praktisk oplysning til jer der har brobiss.

Det er blevet muligt at få sin brobiss registreret med sin MC. sådan man ikke skal kører i manuel for at være sikker på at betaler det rigtige beløb.
I følge Øresunds forbindelsen skal man registrere sig både hos dem og hos Storebælts forbindelsen.

God tur.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Nummerplade skanning

Indlæg af Lars N »

Har du læst det med småt på deres side?

1: Motorcyklister må af hensyn til deres egen sikkerhed ikke køre gennem BroBizz-banerne. Har du en bizz og kører på motorcykel, skal du bruge en kortbane. Kør frem til skærmen ved bommen. På skærmen trykker du "BroBizz/EasyGo". Din bizz bliver aflæst, og bommen går op.

Må gå ud fra det gælder?
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Nummerplade skanning

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Ja det har jeg læst Lars.

Det jeg med min oplysning gør opmærksom på er, HVIS du har en brobizz, så KAN du, få den registreret med nummerplade skanning sådan du kan kører gennem kort båsen.
Jeg er godt opmærksom på at man ikke må køre gennem Brobizz båsen på Storebælt, som jeg forstår kundeservice på Øresunds-forbindelsen så er det ok der.

Jeg kører jævnligt over begge broer og jeg gør det forskelligt, på Øresunds-forbindelsen bruger jeg min brobizz i manuelt, fordi jeg er medlem af klub Øresund, på Storebælt bruger jeg kort båsen og gør som Lars oplyser

Jeg har med mit første indlæg IKKE opfordret nogen til at kører i Brobizz banerne på Storebælt, fordi der er det jo i følge skiltningen forbudt, for os MC. folk.

Jeg undskylder jeg har skabt forvirring, det har ikke været min hensigt,
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar