MC jakke & bukser

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Besvar
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

MC jakke & bukser

Indlæg af ktopp »

Er der nogen der har erfaring med Rev'it Jacket Poseidon 2 GTX eller Rev'it tøj gennerelt ?
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Re: MC jakke & bukser

Indlæg af yaknudsen »

ktopp skrev: 24. feb 2021, 11:10 Er der nogen der har erfaring med Rev'it Jacket Poseidon 2 GTX eller Rev'it tøj gennerelt ?
Det har jeg aldrig hørt om før, så jeg blev naturligvis møghamrende nysgerrig og gav mig til at google helt vildt.

Det jeg fandt ud af er, at det er hollandsk, at stort set alle de store/seriøse forhandlere har det i deres sortiment, at kvaliteten til prisen er absolut fornuftig (ifølge dem der har købt og bruger tøjet - og har gidet at skrive en anmeldelse af varen (overvejende positive anmeldelser)).

Jeg vurderer personligt at konkurrencen er benhård på dette marked - hvilket nødvendigvis må medføre at mærket er relativt billigt og kvalitetsmæssigt i den bedre ende for at kunne gøre sig gældende som ny spiller på markedet.

Min konklusion er derfor: Prøv tøjet på (det er MEGA vigtigt) at det passer til ens kropsbygning. Der findes ikke ret meget som er mere irriterende end albue/knæbeskyttere/syninger/lynlåse/trykknapper/inderfor mv. som sidder skævt og generer.

Sidder det som det skal, og har man brug for nyt tøj, og prisen oven i købet er 'rigtig' - så ville jeg uden videre hive tegnebogen op og give det et forsøg.

Siger det bare.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar