Rygbeskytter

Alt om udstyr, lige fra tøj og telte til spejle og gummidutter.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Mogens

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Mogens

Et par kloge ord.

Læs lige Bjarkes indlæg igennem og husk det inden du skal ud og kører igen når det er varmt.

Men godt udstyr hjælper INTET, hvis det hænger hjemme i skabet. Fordelen ved en safetyjacket er, at den er til at holde ud at have på i 30 graders varme, så kan man bare have en T-shirt eller crosstrøje udenpå. Og om vinteren hedder det så fiberpels og goretex jakke.

Til gengæld kan en jakke føles mere praktisk til dagligt brug.

Men husk det nu: BRUG DET!!! ALTID!!!

;-)


MVH Søren
aakmann

Body armor eller rygbeskyttelse

Indlæg af aakmann »

Jeg står og vil investere i noget ekstra beskyttelse ud over det der er at finde i min normale mc-jakke. Tråden her er godt nok ikke af nyere dato, men måske kunne nogle af jer hjælpe mig med hvad jeg bør købe.
Skal jeg have body armor eller kan jeg nøjes med en ordenlig rygbeskytter. Jeg kører normalt mest på asfalt til dagligt, men jeg tager mig dog af og til en tur ud i mudderet når muligheden byder sig.
Hvad synes i er godt? Har i nogle fabrikanter og modeller der kan være gode???

MVH
Aakmann
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej aakmann...

Det bedste produkt på markedet er Dainese, hvis du kan finde en model der passer til dig.
Du bør købe en safetyjacket, da det giver den bedste beskyttelse.... uden så meget mere snak om det.

Dainese jakken koster 2200,- til 2500 kr.
Hvis du kommer i nærheden af midtjylland, har jeg en du kan prøve..
Så kan du samtidig køre en lille tur i min have, hvis du har den slags lyster...

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
aakmann

Tak Peter

Indlæg af aakmann »

Tak for svaret Peter og tak for tilbudet om at køre i din have. Jeg vil kigge lidt efter en safety jacket så. Det med haven må jeg have til gode en anden gang.
MVH
Aakmann
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Aakemann

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Aakemann

Det skulle du prøve - Peter er både rar og venlig, og så har han en fed have...... ;-)

Mvh Søren
Besvar