Nyt medlem i Odder

Skriv hvad du vil om dig selv og din MC.

Besvar
Didrik

Nyt medlem i Odder

Indlæg af Didrik »

Hej alle gæve HARK'er!

Så fik jeg efter flere måneders søgning endelig købt min AT'er - nice. :-P

Jeg meldte mig derfor fluks til dette herlige fællesskab, da alting bliver lidt sjovere når man har nogle at sparke dæk med.

Jeg er 51 år, bor i Odder og har haft MC'er stort set hele mit liv, lige fra Harley'er til Honda'er. Min sidste MC var en Triumph Thruxton, som var en drøm af en maskine, men dels røg jeg lige et stykke tid i de arbejdsløses rækker og dels havde min kæreste og jeg lyst til at prøve kræfter med en klassisk offroader som kunne bruges til næsten alt, så denne gang blev det til en 1998 AT med 40K på klokken.

Den er virkelig nice, køre som en drøm og jeg var heldig at få både nye dæk, bremser, GPS, styrtbøjle, tanktaske og jeg ved ikke hvad med i handlen :lol:

Næste projekt bliver en kort sommertur med lillemor bagpå og så vil jeg kikke efter et arrangement i disse rækker hurtigst muligt.

Håber vi snart ses derude. :beer:
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Nyt medlem i Odder

Indlæg af Nikolajsen »

Velkommen til :ok:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tidligere_medlem_1

Re: Nyt medlem i Odder

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Velkommen til. Og tillykke med Africaneren.
poulsen

Re: Nyt medlem i Odder

Indlæg af poulsen »

Velkommen til :)

...klassisk offroad. hmm så kunne det jo være at du skulle ud at lege lidt med mig og Lars på løst underlag i omkring, Århus, Silkeborg, Randers og Djursland endag ;)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Nyt medlem i Odder

Indlæg af iver »

Velkommen til, jeg bor i Skanderborg så der er ikke langt mellem os.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Didrik

Re: Nyt medlem i Odder

Indlæg af Didrik »

poulsen skrev:Velkommen til :)

...klassisk offroad. hmm så kunne det jo være at du skulle ud at lege lidt med mig og Lars på løst underlag i omkring, Århus, Silkeborg, Randers og Djursland endag ;)
Se, DET er en aftale! Bare nævn tid, sted og våben ;-)
Didrik

Re: Nyt medlem i Odder

Indlæg af Didrik »

iver skrev:Velkommen til, jeg bor i Skanderborg så der er ikke langt mellem os.

Mvh Iver.
Super godt. Lad os lige stikke hovederne sammen en dag. Er lige på ferie de næste par uger, men vender frygteligt tilbage :-)
Didrik

Re: Nyt medlem i Odder

Indlæg af Didrik »

iver skrev:Velkommen til, jeg bor i Skanderborg så der er ikke langt mellem os.

Mvh Iver.
Hej iver. Er tilbage fra ferie, så du er velkommen til at kontakte mig hvis vi skulle tjekke hinandens mc ud :-)

Mobil 22627610
Besvar