motorbeskyttelse
motorbeskyttelse
Ja det er farligt (for pengepungen) at surfe på udstyrs-hjemmesider.
Nåmen jeg faldt over denne http://ruggedroads.co.uk/shop/article_7 ... %3D7052%26 og begyndte at tænke på om den har nogen effekt og om den ikke kun vil gøre livet mere besværligt eller er er jeg fejl på den?
Hvad mon fordelene og ulemperne er med sådan en? Måske nogen her enda har erfaring med noget lignende?
Nåmen jeg faldt over denne http://ruggedroads.co.uk/shop/article_7 ... %3D7052%26 og begyndte at tænke på om den har nogen effekt og om den ikke kun vil gøre livet mere besværligt eller er er jeg fejl på den?
Hvad mon fordelene og ulemperne er med sådan en? Måske nogen her enda har erfaring med noget lignende?
Re: motorbeskyttelse
Spild af penge hvis du spørger mig. I hvert fald hvis du kører med standard forskærm.
Har du monteret høj forskærm kan den måske bidrage minimalt, med lidt ekstra beskyttelse. Spar pengene og køb nogle gode styrtbøjler i stedet. De gør en forskel.
Har du monteret høj forskærm kan den måske bidrage minimalt, med lidt ekstra beskyttelse. Spar pengene og køb nogle gode styrtbøjler i stedet. De gør en forskel.
Spar du bare krudtet på at lave sådan en alu-plade. Det er ikke tiden værd. Jeg har kørt rigtigt meget grus, skov og terræn da jeg havde min gamle Transalp, og har aldrig nogensinde haft behovet for sådan en plade der. Man skal vist være Touratech-fan for at synes sådan noget er spændende
Hej Poulsen. Hvis du vil have den på bare for lir har jeg en du kan købe for en flad hund, jeg kan endda lokkes til at tage den med til Århus eller et arrangement. Den er nu fra Rugged Roads Tingtilsalg, men jeg forstår din pointe mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
hehe nej jeg gider ikke kun have den for lir skyld. De ting jeg monterer på mc'en skal have en funktion ud over at bare være lir, men tak for tilbudet
Fair nok Poulsen, jeg har det stort set på samme måde, derfor er den i overskud, men du skulle have budet. Hvis andre er ude efter sådan en er min billigt til salg. Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Hej Iver,iver skrev:Fair nok Poulsen, jeg har det stort set på samme måde, derfor er den i overskud, men du skulle have budet. Hvis andre er ude efter sådan en er min billigt til salg. Mvh Iver.
Hvis du kan lokkes til at putte den i en kuvert og sende den til mig, vil jeg da gerne købe den...
Mvh Jesper
Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...
XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Jeg kan tage den med hjem fra Generalforsamlingen, hvis...jesdk skrev:Hej Iver,iver skrev:Fair nok Poulsen, jeg har det stort set på samme måde, derfor er den i overskud, men du skulle have budet. Hvis andre er ude efter sådan en er min billigt til salg. Mvh Iver.
Hvis du kan lokkes til at putte den i en kuvert og sende den til mig, vil jeg da gerne købe den...
Det vil være super hvis du gider det Jens...
Mvh Jesper
Hej Jesper, jeg kan se at både handel for forsendelse er på plads:-) Så stop en hundemand i lommen på Lykkedal, så har vi pengeoverførsel på plads også mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Jamen det er bare i orden .... Jeg aftaler nærmere med Lykkedal.iver skrev:Hej Jesper, jeg kan se at både handel for forsendelse er på plads:-) Så stop en hundemand i lommen på Lykkedal, så har vi pengeoverførsel på plads også mvh Iver
Mvh Jesper
Skal jeg overføre pengene til dig, eller kan du lægge ud til du kommer hjem fra GF?Lykkedal skrev:Okay, jeg regner med vi har en aftale.
Mvh Jesper