Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jeg skal gerne lave et indlæg om konstruktion, mål og tilslutning af varmevisir, og også tage nogle billeder af det.
Men så skal jeg lige finde et sted at lægge billederne ud, jeg tror ikke jeg vil have dem på min "Trynebog"-profil.
10 min. senere: jeg har lige opdaget muligheden for at oprette et Personal Gallery under Album,
så det er måske det jeg skal gøre, så ligger billederne også samme sted som teksten...
Jeg har nu taget nogle billeder af visiret og forsøgt at lægge dem ud i Galleriet, men mine billeder fylder for meget, hvordan får jeg dem til at fylde mindre?
Du er nødt til enten at ændre den mængde pixels, de er taget i (tag nogen nye med mindre opløsning, det kan stilles på kameraet). Eller du kan lave dem du har, mindre.
Det kan gøres med Paint (programmet er med i Windows (jeg forudsætter at du bruger Windows))
Når du har hentet billedet ind i Paint, går du op i "Billede" derefter "Stræk/Vrid", og F.eks. 50% både på vandret og lodret, så forbliver billedet korrekt, bare mindre. Og så gemmer du det selvfølgelig. Evt, med et andet navn, ellers overskriver du det "originale" billede.
Man kan sagtens finde andre programmer, der kan gøre det med en taste kombination, men jeg ved ikke lige hvad de hedder, og de skal jo så også først lige hentes og installeres= flere ting der kan sløve Windows.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Ellers er Google Picasa et rimelig nemt og ganske effektivt program. Hvis du opretter dig som google-bruger (det er gratis), kan du endda lægge dine billeder på nettet (gratis) med ganske få klik.
Det med Paint virkede. Nu ligger der et par billeder i galleriet, og jeg fik lavet et profilbillede også, tak for hjælpen.
Nu skal jeg så bare have skrevet lidt om visiret...
[quote="Bønne"]Det med Paint virkede. Nu ligger der et par billeder i galleriet, og jeg fik lavet et profilbillede også, tak for hjælpen.
Nu skal jeg så bare have skrevet lidt om visiret... [/quote]