Vinterkørsel, sidevogn m.m.

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej

Jeg skal gerne lave et indlæg om konstruktion, mål og tilslutning af varmevisir, og også tage nogle billeder af det.
Men så skal jeg lige finde et sted at lægge billederne ud, jeg tror ikke jeg vil have dem på min "Trynebog"-profil. :-D

10 min. senere: jeg har lige opdaget muligheden for at oprette et Personal Gallery under Album,
så det er måske det jeg skal gøre, så ligger billederne også samme sted som teksten... :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bønne

Indlæg af Bønne »

Jeg har nu taget nogle billeder af visiret og forsøgt at lægge dem ud i Galleriet, men mine billeder fylder for meget, hvordan får jeg dem til at fylde mindre? :-D
Bønne

Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Du er nødt til enten at ændre den mængde pixels, de er taget i (tag nogen nye med mindre opløsning, det kan stilles på kameraet). Eller du kan lave dem du har, mindre.
Det kan gøres med Paint (programmet er med i Windows (jeg forudsætter at du bruger Windows))
Når du har hentet billedet ind i Paint, går du op i "Billede" derefter "Stræk/Vrid", og F.eks. 50% både på vandret og lodret, så forbliver billedet korrekt, bare mindre. Og så gemmer du det selvfølgelig. Evt, med et andet navn, ellers overskriver du det "originale" billede.

Man kan sagtens finde andre programmer, der kan gøre det med en taste kombination, men jeg ved ikke lige hvad de hedder, og de skal jo så også først lige hentes og installeres= flere ting der kan sløve Windows.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Bønne

Indlæg af Bønne »

Tak, det skal jeg prøve :-D
Bønne

Brugeravatar
Nejmann
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Picasa

Indlæg af Nejmann »

Ellers er Google Picasa et rimelig nemt og ganske effektivt program. Hvis du opretter dig som google-bruger (det er gratis), kan du endda lægge dine billeder på nettet (gratis) med ganske få klik.

mvh Kåre
Brugeravatar
Bønne

Indlæg af Bønne »

Det med Paint virkede. Nu ligger der et par billeder i galleriet, og jeg fik lavet et profilbillede også, tak for hjælpen.
Nu skal jeg så bare have skrevet lidt om visiret... :-D
Bønne

Brugeravatar
Tinning
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

undskyld hvis jeg spørger dumt men hvad er det for et galleri i taler om :?:

mvh Tinning
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Hej Tinning

Det er det personlige galleri.

Hvis du klikker på den lille knap [PROFIL] i bunden af "Bønne"s indlæg
får du mulighed for at klikke dig ind i : Personal Gallery of Bønne
Brugeravatar
Tinning

Indlæg af Tinning »

hej jens

tak for hjælpen men er det mig der ikke fatter en s... :roll: eller er der ikke nogle billeder af noget visir i bønnes galleri :?:
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Nej Tinning. Der er ikke nogle billeder af visiret, endnu :-)
Brugeravatar
Tinning

Indlæg af Tinning »

[quote="Bønne"]Det med Paint virkede. Nu ligger der et par billeder i galleriet, og jeg fik lavet et profilbillede også, tak for hjælpen.
Nu skal jeg så bare have skrevet lidt om visiret... :-D[/quote]

hmm ser man det så må jeg hellere få læse hjælp :-D

jeg takker for dine svar jens
Brugeravatar
Bønne

Indlæg af Bønne »

Ha, ha, ja, jeg skrev jo at der lå to billeder, men ikke at de var af visiret :-D .

Men nu ligger der billeder af visiret, og jeg har skrevet en opskrift.

Jeg har oprettet en ny tråd under Udstyr og lagt den der, da jeg synes det er der den hører hjemme. :lol:
Bønne

Brugeravatar
Tinning

Indlæg af Tinning »

det var også sådan jeg forstod det efter at have læst det igennem et par gange mere :-D

nu vil jeg finde den anden tråd og se om jeg forstår hvad der skrives der :roll:
Besvar