HVA´sir´i ???

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
PAVJ

HVA´sir´i ???

Indlæg af PAVJ »

Lige kommet hjem efter et par dages kørsel i Sverige. Temmelig meget blæst. Troede sgu´en overgang at jeg skulle blive tunghør. Til trods for ørepropper er der en fantastisk støj i min gode gamle fullface. Tror jeg vil have speciallavet et par ørepropper, nogen her som har erfaring derud-i ?

M.v.h.

Poul
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Nej, ikke personligt.
Men flere fra VFR klubben, har fået lavet form støbte ørepropper, og de har været glade for dem, så det er bedre.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej alle

Min kone er Audiologiassistent og bestyrer AudioNova´s butik i Roskilde (privat høreklinik), så hvis i vil vide noget mere konkret

om ørepropper (eller høreapparater :lol: ), er i velkomne til at ringe til hende og få en snak om det.

Vores tlf. nr. står under "Medlemsoplysninger".

Jeg har ikke selv erfaring med formstøbte ørepropper, og tager jeg de almindelige gule i, glemmer jeg altid at sætte dem i igen, første gang jeg har dem ude :oops:

Men vi har da snakket om at jeg skulle have lavet nogle formstøbte, og så må jeg jo se om jeg kan lære at huske og bruge dem :-D
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Formstøbte høreværn

Indlæg af Søren Dahl »

Har kørt med formstøbte i 8 år nu - det er det BEDSTE - se at få lavet nogle!!! :-D

Det koster ca. 1000 - og er ca. 10.000 værd :lol:

Mvh Søren
Besvar