Tilmelding til Hatzen 2010
Tilmelding til Hatzen 2010
Tror nogenlunde jeg vil med:
Lars Kjelde
Lars Kjelde
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Hej Claus
Selvfølgelig er der plads til en Bimmer.
Jeg regner ikke med at skal bruge et bagsæde, da jeg regner med der ligger en ny(ere) varadero under juletræet. Men mere om det.
Glæder mig til vi ses.
Selvfølgelig er der plads til en Bimmer.
Jeg regner ikke med at skal bruge et bagsæde, da jeg regner med der ligger en ny(ere) varadero under juletræet. Men mere om det.
Glæder mig til vi ses.
lars kjelde
-
- Geografisk sted: Vivild
-
- Geografisk sted: Vivild
Det glæder mig du vil med på turen Henrik
Da jeg skal give besked til overnatningsstederne ca 1. marts om hvor mange vi kommer vil jeg gerne i tænker over det i weekenden og giver mig besked. Håber vi bliver en pæn lille flok.

Da jeg skal give besked til overnatningsstederne ca 1. marts om hvor mange vi kommer vil jeg gerne i tænker over det i weekenden og giver mig besked. Håber vi bliver en pæn lille flok.
lars kjelde
Re: Tilmelding til Hatzen 2010
Kanon tur..................godt tilrettelagt, hvor alt svingede, skønne veje.
MC-hotel: Fedt, fedt, fedt; 1 streg = 1 øl

MC-hotel: Fedt, fedt, fedt; 1 streg = 1 øl

Re: Tilmelding til Hatzen 2010
Ja det var en herlig tur vi havde, og god stemning på mc-hotellet
næsten træf-stemning

lars kjelde