Sidste tur 2009

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Sidste tur 2009

Indlæg af Nikolajsen »

Så blev det slut på sæson 2009 for mit vedkommene. Den sidste tur blev kørt i dag (31/10), og gik til Holtug kridtbrud. (og ja, jeg kørte alene) Billeder kan ses her
http://www.borr.dk
Her et lille billede af vores udestue 8-)
Billede
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

Stakkels den "gamle" Transalp......Den er henvist til at stå hele vinteren på de holde fliser,mens de andre to, står så fint på tæpper....... ;-)

/Chr.
Brugeravatar
Nikolajsen
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Christian Lau skrev:Stakkels den "gamle" Transalp......Den er henvist til at stå hele vinteren på de holde fliser,mens de andre to, står så fint på tæpper....... ;-)

/Chr.
Ha, den har bare fået tæppe at stå på :lol: oven i købet et helt nyt stykke. Det har de andre ikke :lol: :lol:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Doohan

Indlæg af Doohan »

Sæsonen er da først lige ved at starte??
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

HØRT, HØRT!!! :!:

Og apropos den forestående vintersæson må det vel være tid til lidt stemnings-/inspirations-billeder, se under: Bønne´s træf-billeder. :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Nikolajsen
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Ih altså....
Pludselig en af de gange jeg havde Albert startet, gik han kun på 1½ cylinder, :shock: og bensinen væltede igennem, og ud af en af slangerne. Så jeg har haft karburatorerne af, renset og tjekket, men ingen fejl fundet :-? Og hold da kæft, de sidder inde midt i cyklen :-x :-D
Skruet på igen og startet op, og nu spinder Albert igen, som han plejer.
Så der må havde sidder lidt snavs, som er røget ud, uden jeg har set det. Måske har svømmeren "hængt", jeg havde ellers prøvet at banke let på svømmerhuset inden jeg splittede det hele ad.

Men så fik jeg da også ordnet luftfilteret :lol: :lol:
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar