at/ta
at/ta
Hej som nybagt ejer af en atér, har jeg lige et spørgsmål der trænger sig på efter jeg har kigget lidt nærmere på de gamle hondaer.. hva dælen er den store forskel på hondas africa twin og transalp, som i mine øjne virker som temmelig identiske maskiner.. er det bare mig som er blind eller..hvad mon har været hondas formål?
- Nikolajsen
- Indlæg: 1598
- Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Hejsa, og tillykke med valget
En AT'er er generelt bygget kraftigere, og er dermed mere beregnet til at køre offroad.
Hvor der på en TA, nok er lagt mere vægt på comforten. I hvert fald på de nyere modeller af TA.
Der er også flere "usynlige" forskelle i teknikken.
Hvad Honda's filosofi har været med 2 så identiske maskiner, som du har ret i at de er (bortset lige fra de tidligere nævnte ting) kan jeg ikke svare på.

En AT'er er generelt bygget kraftigere, og er dermed mere beregnet til at køre offroad.
Hvor der på en TA, nok er lagt mere vægt på comforten. I hvert fald på de nyere modeller af TA.
Der er også flere "usynlige" forskelle i teknikken.
Hvad Honda's filosofi har været med 2 så identiske maskiner, som du har ret i at de er (bortset lige fra de tidligere nævnte ting) kan jeg ikke svare på.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'