Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Hvis I vil forsøge at få mig til at foræde mig, drikke øl og vodka, synes jeg at I bruger ufine tricks....
Men... jeg er jo ikke typen der bare kaster håndklædet i ringen, så jeg vil sikkert presse jer til at følge trop..
Peter AT skrev:Engang i Marts/April kører jeg en tur på grusveje og gestier på Mols.
Turen er med +30 km. grus og sand, og tempoet friskt.
Ruten fordrer gode offroad dæk, eller gode overarme så cyklen kan løftes gennem evt. sandpassager.
Dato, mødested med mere, kommer ca. 14 dage før turens afvikling.
Hej Peter
Længe siden Håber det kører for både dig og AT'eren.
Det lyder cool med en frisk Djursland-tur. Jeg vil gerne gøre jer selskab, hvis ellers det passer ind - og hvis man er velkommen selvom man kører på orange knallert?
Niels skrev:Hvad sørnsen Mathias, har du skiftet Suzuki'en ud med en rigtig cykel! Jeg glæder mig til at køre med dig!
Hilsen Niels
ps: Skal du til Snedsted?
Lige over Ja, jeg tænkte at jeg hellere måtte se hvad det der orange-hysteri gik ud på siden alle trippede helt over det. Jeg skal til Snedsted, ja. Det skal nok blive spas. Også dig?