defekte tændspoler eller??
defekte tændspoler eller??
Hej.. Jeg ville starte min 650èr AT i dag efter et døgns stilstand.. og det var en dårlig oplevelse.. den kunne lige holde sig i tomgang med chooker på, hvorefter den gik ud når man gav gas.. et halvt minut senere kunne den slet ikke starte og tændte kun lidt..
Nå.. af med tændrørene og så kan jeg se at der ikke er gnist på de to bagerste tændrør, og at det var ok på de forreste.. så kan jeg vist måle at der heller ikke kommer noget som helst strøm på de to ledn. der går på tændspolerne bagi.. Er der nogen som ved hvad jeg skal skifte for at få strøm til spolerne igen?? mvh Mikael W.
Nå.. af med tændrørene og så kan jeg se at der ikke er gnist på de to bagerste tændrør, og at det var ok på de forreste.. så kan jeg vist måle at der heller ikke kommer noget som helst strøm på de to ledn. der går på tændspolerne bagi.. Er der nogen som ved hvad jeg skal skifte for at få strøm til spolerne igen?? mvh Mikael W.
Der er masser på ebay.de til omkring 125 EUR plus lidt porto...
eks:
http://cgi.ebay.de/XLV-600-TRANSALP-XRV ... 2302f9d804
eks:
http://cgi.ebay.de/XLV-600-TRANSALP-XRV ... 2302f9d804
Mvh Jesper
Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...
XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Det er aldrig for sent, at ha´ en god barndom...
XR650L - til grus og mudder
VFR750 - til snoet asfalt
XRV750 x 2 - til det meste
Hej mikael..
Hvis du er sikker på det er cdi, så prøv at søge lidt her på forum, der er nogle gode beskrivelser af hvordan man kan rep. dem.. har selv gjort det med mine 2, og de kører ok nu.. Kan du ikke selv, kunne du jo prøve ved et elektronik værksted og vise dem vejledningen..
Men.. der er alså andet end cdi der kan gå i stykker på en mc
Mvh Jan J
Hvis du er sikker på det er cdi, så prøv at søge lidt her på forum, der er nogle gode beskrivelser af hvordan man kan rep. dem.. har selv gjort det med mine 2, og de kører ok nu.. Kan du ikke selv, kunne du jo prøve ved et elektronik værksted og vise dem vejledningen..
Men.. der er alså andet end cdi der kan gå i stykker på en mc

Mvh Jan J