Hej Sheltertur deltagere den 30-31 oktober.
En lille forespørgsel samt lidt info:
Har vi råd til at give 25 kr for en overnatning - der bliver stillet et toilet til rådighed.
Det er nogle privat shelters som ejes af Voer Fjordcenter.
Sidste år fik vi det gratis, men vi skal give 25 i år pr perosn- synes selv det er helt ok - men jeg kan ikke svarer for Jer andre. Fordelen er at det ligger super tæt på mine forældre, og beliggenheden er suveren, desuden er vi sikker på at de er ledige.
Mine forælder giver eftermiddags kaffen(og ikke mindst kage - desuden er mine forældre gået i en stærk alliance med Henriks mor som vil lave en kiksekage efter orginal opskriften - jeg har selv prøvesmagt den, og jeg kan kun sige, at selv om I så skulle komme fra Bornholm er den stadig værd at køre efter

) Mine forældre giver også morgenkaffe dagen efter vi har overnattet ved Voer (ligger ca. 5 km fra mine forældre.)
Det skal siges, at man også er velkommen til at deltage ved kaffebordet lørdag eftermiddag selv om man ikke vil med på shelterturen, bare i lige tilmelder Jer her på tråden.
Jeg sørger for, at der er brænde til bålet om aftenen, samt indkøb til bålmaden. Jeg stemmer for røde bøffer med whiskey sauce - det har jeg nemlig en del felterfaring med
Glæder mig meget.
Venlig hilsen
Søren