Win-Win Trial Shows

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Weiss

Win-Win Trial Shows

Indlæg af Weiss »

Hej drenge og piger,

Det går rigtig godt for mig for tiden. 8 Trial Shows her i Oktober alene, det er over al forventning. Jeg drømte som helt lille og som teenager om at kunne køre professionelt cross, men det blev kun ved en falmet drøm. Nu lader det til at jeg har fundet en niche, som puster til den drøm igen. Men det kommer ikke af sig selv. Jeg gør alt hvad jeg kan for at udvikle mine tricks, udbrede mit netværk og finpudse mit koncept. Jeg er i fuld sving med at opbygge et stort mobilt setup, som jeg kan trykke et badass show af med. Det bliver ud over alle grænser og klart det vildeste i Danmark. Muligvis i Skandinavien. Det kommer til at holde 100 %!!

Indtil det er står klart med ramper, landing, trialsektioner, pyroteknik og høj musik, så kan jeg kun tilbyde shows uden setup. Det kan være på:

Skoler
Diskoteker
Byfester
Rideshows
Sportevents
Jubilæer
Fødselsdage
Koncerter
You name it...

Overalt, hvor der er lidt plads til at gi den gas. Jo mere kuperet (trapper, bakker, sten...), jo bedre.

De shows jeg pt. sælger går til mellem 4-5.000,- plus moms og kørsel. Det varer ca. et kvarter.

Når min store setup er færdigt, er det målet at sælge showet til mellem Kr. 15-20.000 plus moms og kørsel, idet der dels er store udgifter forbundet med setupet, der går en time i hver ende med at sætte det op og pille ned, jeg skal have folk med ud og hjælpe, muligvis have ekstra kørere hyret ind til at køre, og der er en større personlig risici for mig.

Jeg arbejder hårdt på at komme til at leve af mine evner på motorcyklerne, men det kræver en konstant udvidelse af mit netværk. Mund til mund er altid bedst markedsføring, så det er det jeg prøver at opnå her.

Derfor har jeg et tilbud til jer alle::

Sæt mig i kontakt med en person/firma/forening/klub/osv. som jeg kan lukke en Trial Show aftale med. Med eller uden setup. Det eneste du skal gøre er at foreslå mig til dit firma/din klub/din mormor/din whatever, når de snakker om hvilken ekstraordinær underholdning de skal hyre ind. Her er et alternativ som de ikke selv ville komme i tanke om. Det ENESTE du skal gøre for at få,

10 % af den pris (eksempelvis Kr. 1.500,00 til dig, hvis jeg kan sælge et Kr. 15.000,- show) jeg kan aftale med en given person samt 1 fribillet til et valgfrit kørekursus

er at give mine kontaktoplysninger videre til en person, som jeg dernæst kan forhandle show med. Det er piece of cake og ren win-win, idet mit show potentielt kan glæde rigtig mange mennesker, du tjener de letteste penge nogensinde og jeg kommer tættere på min drøm.

Nogen spørgsmål, så tøv ikke med at stille dem:

Info som kan gives videre til potentielle show-købere:

Peter Weiss
60146475
info@peterweiss.dk
www.peterweiss.dk
Rotax 655

Re: Win-Win Trial Shows

Indlæg af Rotax 655 »

Ja Peter du kan jo starte med en PR øve tur til Holland
http://www.youtube.com/v/tzFnCGtB04I?version=3

Eller måske Tunesien

http://www.youtube.com/v/AjmrkwRKTIA?version=3

Eller hvis BMW skulle blive trætte af at have Cris Pfeiffer kørende rundt i deres bygninger, kan du måske opnå det samme seerantal på youtube hvor han hitter med over 800.000 klik på sit besøg i BMW Tower. Efter jeg har luret Trial tricks på nettet er her en gratis ide til markedsføringen.
Smut du fra Veje til Århus. Her har vi et halvfærdig rådhus, hvor det må være muligt at kører lidt rundt på "stilladset" fin reklame, bare en tanke. Tænker også lidt på en tur op ad en rullende trappe (der selvfølgelig skal køre nedad) f.eks i BRUNs galleri...BRUNs Galleri er bygget sammen med banegården hvor det da ville være helt naturligt at være selvtransporterende og ankomme pr. Trial.

Lure i øvrigt lidt på om dit reklamefremstød har noget at gøre på HARK forummet - Tænk hvis siten blev fyldt med tilbud på dæk, MC salgsannoncer fra forhandlere, udstyr o.a. er det så en WIn-WIn ting? - Nå ikke noget jeg skal blande mig yderligt I, kan jeg forstå. :oops:
Weiss

Indlæg af Weiss »

Hej Rotax 655?

Det er ikke nemt med de navne, jeg ved ikke om vi har mødt hinanden før.

Men tak for tippet om det halvfærdige Rådhus og Bruuns Galleri. Det er den slags steder folk ville få en stor oplevelse ud af min kunnen!!

Men jeg tvivler på at RedBull og BMW på noget tidspunkt i nærmeste fremtid bliver trætte af Pfeiffer. Han er svær at erstatte!! For ikke at tale om Dupont, som ikke bare er en kanon fyr, men også fantastisk sportsmand og god figur.

Jeg synes inderligt at det er en Win-Win situation med dette tilbud/forslag. Hvis det er en dårlig ide, at give jer alle muligheden for at komme på et gratis kørekursus (6 timer) og få 10 % af alt mellem Kr. 5-15.000 blot for at sætte mig i kontakt med én rigtig person, så tager jeg gerne opslaget ned igen (hvis dette er muligt). Det er jo netop ikke et dæksalgsopslag jeg laver.

Hav en dejlig aften alle sammen, og håber jeg får muligheden for at møde nogle af jer på et tidspunkt - offroad! :-)
Senest rettet af Weiss 05. okt 2010, 22:17, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej Peter

Havde det været et eller andet stort og etableret "cirkus" der blæste kæmpe reklamer op i vores forum, havde jeg
nok betakket mig, men dit indlæg generer mig nu ikke det mindste. Tværtimod synes jeg det er meget naturligt
at du sætter det på vores forum, i og med at du før har afholdt kurser i vores regí.
Ganske vist har jeg ikke selv deltaget, men det var mest fordi jeg dengang ikke havde en egnet cykel til det, så
måske en anden gang.

Det er jo op til folk selv om de vil benytte sig af tilbuddet eller ej, men det lader til at Jante-loven stadig lever, og i
bedste velgående endda, det har Leif da lige bevist.

Held og lykke med dit show.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Weiss, Rotax og Bønne......

Jeg er helt enig med Bønne.....

Det er dejligt at nogle lever deres drømme ud, og så samtidig er villig til at dele deres ekspertise med andre der har samme lidenskab for offroad. De næsten symbolske beløb du tar for at lære fra dig, betragter jeg ikke som forretning.

Glæder mig til at komme på et af dine kurser........
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Rotax 655

Indlæg af Rotax 655 »

Hej Weiss

Kan da godt se at det er en ren Win-Win ting du har gang I.

Jeg håber du en dag arrangere en HARK fællestur i Grejsdalen så skal jeg være den første til at melde mig til.

Torben Gaffa viste jo ved HARK arrangement på Sjælland hvad en AT kan klarer - og det gik stærkt :-D

Held og lykke med dine PW Trial Show

vh Leif

PS Vi så hinanden (kort-men flere gange)ved DM i Børkop, jeg stod med et flag på min post under hele løbet, og du lå vist lige i baghjulet på Dan Unos søn, jeg optog lidt video fra løbet jeg er ved at redigere.
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

hmmm....det der med reklamer er en hårfin balance.
Og Leif har nok fat i en pointe, det skal bestent ikke overdrives. Det mener jeg så heller ikke at det er i dette tilfælde.
Men jeg ville helt klart miste intertessen for at læse div. indlæg, hvis jeg ville støde på reklamer. Især hvis de ikke har direkte relation til emnet.
Hvis der kommer mere af den slags, kunne man måske lave et forum emne, hvor der kan skrives reklamer, og så ikke andre steder....
Her i dette tilfælde har Weiss, så lavet sin helt egen tråd, som vi snart har smadret :shock: :oops: . Og den kan man så bare lade være med at læse, det er bare svært at "se" om det er reklame, inden man læser. Hvis det havde været i sit helt egen forum emne, var man klar over det, inden man læser.
Ovenstående naturligvis bare min helt egen mening :-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
dustndirt

Indlæg af dustndirt »

Tja, jeg kan slet ikke forstå at der skulle være nogen problemstilling ang Peters indlæg.

Jeg har feks lige hyret ham til at udføre et show ved min søns skole på hans fødselsdag.
Tror sgu de penge er givet bedst ud dér, ku også ha' lejet en ukendt helikopter chauffør fra Roskilde - kun til glæde for 3 stk unger...
Nu blir det for alle ca 250 unger !
Så får de hormonramte knallert-teenagere også lidt andet at tænke på, måske kan Peters show endda give dem ny omtanke ang at administrere deres egen knallert på mere kontrolleret vis, så de ikke går hen og dør på vores landeveje !!!
Selv skoleledelsen kan se perspektivet, og har givet Peter plads i en UNDERVISNINGSTIME.

Iøvrigt bør man værdsætte at der faktisk er nogen, der gider gøre som Peter gør. Han spenderer både sin tid og sin tålmodighed for at gøre os andre dygtigere - at han samtidig får lidt for det, dét bør INGEN ha' ondt i røven af !

Dorte
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

dustndirt skrev:at han samtidig får lidt for det, dét bør INGEN ha' ondt i røven af !
Det er der da vist heller ingen der har. Det er da kun dig der bringer Peter's indtjening på bane.
Det som der er en hårfin ballance, er udelukkende reklamerne. Som Peter, når han reklamerer på dette forum, på en måde påtvinger os alle sammen. Lidt ligesom reklame mail på computeren (spam).
Stadigvæk min helt egen mening, og sidste indlæg fra min side, i denne debat.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
jalp

Indlæg af jalp »

godt gået :ok: Peter og Dorte
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Nikolajsen skrev:
dustndirt skrev:at han samtidig får lidt for det, dét bør INGEN ha' ondt i røven af !
Det er der da vist heller ingen der har. Det er da kun dig der bringer Peter's indtjening på bane.
Det som der er en hårfin ballance, er udelukkende reklamerne. Som Peter, når han reklamerer på dette forum, på en måde påtvinger os alle sammen. Lidt ligesom reklame mail på computeren (spam).
Stadigvæk min helt egen mening, og sidste indlæg fra min side, i denne debat.
Jeg er helt på Nikolajsens side, jeg ville være træt af at der var direkte reklamer på vores forum....
Men kan måske godt se lidt relevans i Peter Wiess indlæg.....
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Weiss

Indlæg af Weiss »

Hej med jer,

Det ærgrer mig at fornemme negative vibes omkring mit tilbud, som jeg synes var en 100 % win-win situation, og som jeg troede alle ville blive glade for.

Af 2 grunde, står mit indlæg herinde:

1. Alt hvad vi gør for at fremme motorcykelsportsgrene og hverve nye medlemmer, er efter min mening, alt andet lige godt for alle os med benzin i blodet. Det er det jeg gør, ved at dedikere mit liv til sporten, shows og kurser.
2. Mit tilbud er ikke noget i kan købe. Det er noget i kan gøre, og dermed tjene penge. Derfor er det ikke en almindelig reklame.

Jeg har bookere som tager 10 procent OVENI min pris, når de har lukket en aftale; uden at involvere mig.
Du kan FÅ 10 procent af min pris, uden rigtigt at arbejde for dem!

Fuld forståelse for at reklamer vil trætte brugerne og ødelægge et godt forum. Mit indlæg var en mulighed til jer, så vi kan hjælpe hinanden.

En ting har jeg lært, siden jeg stoppede på gymnasiet og handelsskolen i 04/05 og for alvor begyndte mit liv som motorcykel-lykkesmed, er at netværk er nøglen til rigtig mange døre.

Hav en rigtig god aften alle sammen og pas på jer selv og jeres vilde jernheste!!

De bedste hilsner,

Peter Weiss
Besvar