Så har jeg lige trodset elementerne, og været ude for at lufte (og svine) min Africa Twin lidt igen. Det blev til en halvanden times hygge på et udvalg af de lokale grusveje. Det regnede, blæste, skyerne var store og mørke, der var meget løst sand skyllet ud på vejene, store vandpytter, hjulsporene var vandfyldte, der var næsten ingen andre ude - OG DET VAR SIMPELTHEN PERFEKT

. På hjemvejen skulle jeg lige et smut i Brugsen og hente lidt småting, og ud over at få handlet, må jeg sige at underholdningsværdien i at parkere en godt beskidt Africa Twin med en lige så beskidt fører foran indgangen til Brugsen, for derefter at bevæge sig rundt i forretningen er helt i top (lang tid siden jeg har fået så mange let smilende, undrende og spørgende blikke

). Som sidegevinst til morskaben fik jeg også pulsen op og havde det faktisk alt for varmt (nu kan jeg så undskylde mine ture på AT'eren med, at jeg vil holde mig fysisk aktiv og ikke lige gider løbetræning mv.

)
Jeg kan varmt anbefale andre HARK'ere med grustendenser som undertegnede, at komme ud i det "skønne" efterårsvejr - DET ER ALTSÅ FOR SJOVT NÅR MAN ER DERUDE!!!
Jeg kunne godt tænke mig, at andre der også har været ude at finde nogle af DK's skønne steder i efteråret, vil fortsætte tråden med egne billeder og fortællinger - kunne være hyggeligt at sidde og kigge på de dage hvor vi ikke lige kommer ud at køre