Hej allesammen, DR tv sender for tiden en række programmer med titlen Nak & Æd. Udsendelserne er bare kanon gode synes jeg, så ville lige fortælle jer lidt om dem hvis i ikke selv har nydt dem allerede. Der er tale om en slags madprogram, men hvor historien udenom maden måske er mere vigtig end selve opskrifterne som i visse andre madprogrammer. Værterne hvis man kan kalde dem det er Jørgen Skouboe han har blandt andet medvirket i programmer om Friland og andre programmer med mad tilberedt i det fri, og kokken Nikolaj Kirk. Man slipper så de to løs i den danske natur for at slå et dyr ihjel og tilberede det, deraf navnet "Nak & Æd" hvis det ikke lykkedes at få det planlagte dyr nedlagt, har de et alternativ med. Mit favoritprogram indtil videre er det med vildsvin, de har også spist råger og i aften er det med krebs. Grunden til jeg ville skrive om det her er at vi jo når vi er samlet og skal indtage føde også laver det over bål som de gør i programmerne, og jeg synes at ånden fra programmet er lidt paralelt med feks ånden fra vores shelterture. De har så godtnok rafineret deres udstyr en smule mere end vi har, så måske vi er mere "naturtro"

Men se, grin, savl og døm selv , de allerede sendte programmer kan ses her
http://www.dr.dk/DR2/N/nak-og-aed/index.htm#/2435
Mvh Iver.
Ps. man kunne næsten have Kåre mistænkt for at have "lækket" konceptet fra vores ture, til de to værter

Han er jo ansat ved statsradiofonien!
PPS. Sorry Kåre kunne ikke lade være

Fuck Chrome.
HARK Rules