Nu vi snakker om vejret

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Rotax 655

Nu vi snakker om vejret

Indlæg af Rotax 655 »

Nu vi snakker om vejret

En lastbilchauffør stopper for rødt lys og en lille rød Nissan Micra kører op på siden.
Ud af Micraen hopper en blondine, som løber rundt til lastbilchaufførens dør og banker på.
Chaufføren ruller vinduet ned og blondinen siger: "Hej, jeg hedder Connie og din last løber ud!"
Lastbilchaufføren ryster på hovedet og fortsætter.

Da han standser igen i næste lyskryds kører Micraen igen op på siden.
Blondinen hopper ud, løber rundt og banker på.
Chaufføren ruller vinduet ned og blondinen siger igen: "Hej, jeg hedder Connie og din last løber ud!"
Lastbilchaufføren ryster igen på hovedet og forsætter ned af gaden.

Ved det tredje lyskryds sker det samme igen..
Atter en gang hopper blondinen ud af Micraen, løber rundt og banker på.
Chaufføren ruller vinduet ned og blondinen siger igen: "Hej, jeg hedder Connie og din last løber altså ud"

Da det bliver grønt kører lastbilchaufføren til og når frem til næste lyskryds i god tid før Micraen.
Denne gang hopper chaufføren ud og løber hen for at møde Micraen.
Han banker på vinduet til fører døren og da blondinen lukker op siger han: "Hej jeg hedder Rolf, det er midt om vinteren, og jeg salter altså vejen?.

Kør forsigtigt - det kan være glat !

Go jul og godt nytår :beer: raket1 kslag :sol: kkj8
Leif
Vedhæftede filer
Winter.jpg
Winter.jpg (103.07 KiB) Vist 2716 gange
Brugeravatar
yaknudsen
Geografisk sted: Køge

Re: Nu vi snakker om vejret

Indlæg af yaknudsen »

Måske bare en tvist om hvordan man definerer 'forsigtigt'. Men aligevel. Husk at det kan være skidefarligt at køre 'forsigtigt'.
Et godt råd er i stedet at køre 'ordentligt', 'fornuftigt', 'forudseende' og 'hensynsfuldt' (så man ikke kommer i karambolage med dem der kører (overdrevent) 'forsigtigt'.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar