Jeg så første etape i går kl. 23 - 23.30 På Eurosport - man kan for 39 kr. købe adgang i en måned og udover div. live udsendelser også søge i deres arkiv og se gamle optagelser (dog ikke Rally dakar) men boksning, cykling, supermotorsport o.a.
For mig er det dog en nødløsning og jeg overvejer at flytte den stationærer PC ind i stuen til en "lidt" større skærm - jeg er nu ikke sikker på at billedkvaliteten er go nok - det kan dog fint gå med 19" og 4mbit internet forbindelse på PC.
Jeg så starten på Dakar ved en kammerat der havde egen satelitmodtager og projektor og 100" lærred og det dur
På eurosport er det Søren Clauding der speaker på dansk og det er faktisk rart at få alle de mange oplysninger på dansk. Jes sluttede stage 1 som no. 90. og Norske Pål Anders blev no. 29 selv om han måtte stoppe under løbet og ordne antennen og selv synes han kørte dårlig på den nye 450 ccm KTM
Næste live rapprt fra Rally Dakar 2011 på Eurosport er kl. 20 - 20.30 og et sammendrag af Stage 2 sendes 23 - 23.30.
Dansk daglig rapport fra løbet her:
http://www.motorsiden.dk/Motorsport/201 ... r%20S1.htm