T.Hansen

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

T.Hansen

Indlæg af Peter AT »

Har haft en god og overraskende oplevelse..

Jeg havde besluttet mig for at købe en Zumo 660. Rodede selvfølgelig rundt på nettet for at finde en fornuftig pris. Der var flere udbydere med priser på knap 4.000,- kr, men ved nærlæsning var det uden tilbehør som MC holder osv.

T.Hansen havde en komplet til salg for 3.999,- kr, så bedste køb efter hvad jeg lige kunne opsnuse.

Lavdede en netbestilling fredag eftermiddag kl. 16. Straks efter en ordrebekræftelse med de nødvendige data pr mail, hvor der bl. andet stod at den kunne afhentes i valgte butik efter 5 dage. Dagen efter, altså lørdag formiddag, en mail om at varen var klar til afhentning. Lidt senere på samme formiddag et opkald fra butikken at de havde modtaget GPSén, og hvis jeg lige spurgte efter ham der havde ringet, skulle han nok sørge for at den stod pakket og klar når jeg kom til butikken.

Jeg er positiv overrasket over den uventede gode service og også med prisen.. :ok:
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
yaknudsen
Geografisk sted: Køge

Re: T.Hansen

Indlæg af yaknudsen »

Dejligt med en lille solstrålehistorie. Dem hører man alt for sjældent om. :-D

God fornøjelse med GPS'en. Efter min erfaring er det en genial ting som kan føre chaufføren rundt nogle steder hvor man ellers ikke ville komme. Jeg har haft stor glæde af at indstille min GPS til "korteste" vej når jeg skal køre et sted hen (også til steder hvor jeg troede jeg kendte den mest spændende vej).
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Peter AT
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Ja, en GPS kan man hurtig blive afhængig af...

Min gamle Garmin 2820 begyndte at forlange kalibrering i tide og utide, men tror at jeg har fundet fejlen...

Så nu har jeg 2..., men det er ikke udstyr vi skal gå ned på ;-)
Peter AT
Brugeravatar
Peter AT
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Og så lige en solstrålehistorie mere...

MC butikken... Jeg har bestilt KN filter og speedo kabel hos firmaet..

Dagen efter bestillingen fandt jeg ud af at jeg i al min visdom havde bestilt en forkert speedo kabel... Skrev så en mail til firmaet og spurgte om de kunne nå at ændre ordren til den rigtige type. Dagen efter kommer der så en mail: Den klarer vi, mvh. Peter Mikael Kjær.

Det rigtige kabel havde en mindre merpris, men ikke noget bøvl med det...

Supergod service fra MC butikken... :ok:

Har lidt svært ved at bevare pessimisten med den gode service jeg møder på netbutikkerne...
Peter AT
Besvar