Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jeg har idag fundet et HARK klistermærke i postkassen
Det lå bare løst, uden nogen form for brev eller anden forklaring.
Er der en derude kan være behjælpelig med at løse dette mysterium
Konen har været hjemme hele dagen, og der er ikke nogen der har ringet på. Og hun er også rimelig sikker på, at der slet ikke har været nogen på adressen Her i Hedehusene, som kan findes i medlems delen.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Hva' søren...kom du trækkende med Grønne
Konen har ellers hørt både posten (på hans knallert), og naboens vindues pudser
Mærkeligt at hun ikke har hørt dig. Ringede du på, og virkede den
Du får en anden dag
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Lykkedal skrev:Jeg listede, klokken var jo kun 10:15
Lidt mærkeligt, hun var oppe og i fuld gang. Tak for gaven
jesdk skrev: Hmm, min postkasse var helt tom - ikke engang et girokort var der. Så på trods af manglende klistermærke har det vel egentlig været en god dag...
nemlig
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Hej i forum. Skal man være "særlig priviligeret" for at få HARK klistermærke eller hva´.....? Jeg mindes svagt at der blev talt om klistermærker på shelterturen i Oktober 2010. Jeg ville da gerne bestille et par stykker til alu-kasserne, kan nogen hjælpe? Mvh Kim Helbo