Generalforsamling 2011.
Re: Generalforsamling 2011.
Hej Kjelde..
Selvfølgelig vil vi gerne nyde dit selskab... Ses lørdag...
Selvfølgelig vil vi gerne nyde dit selskab... Ses lørdag...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Peter AT
Fint
Vi ses-glæder mig

lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Hold kæft vejret bliver godt mand!!!! :)))))))))))
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
Det bliver MEGA fedt!!!!
Glæder mig til vi ses.
Kværnen har også lige fået et facelift til dagen....
Mvh Søren

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm
Det bliver MEGA fedt!!!!
Glæder mig til vi ses.
Kværnen har også lige fået et facelift til dagen....

Det er sgu da klart vejret bliver godt...
Kan i have en hyggelig weekend
, jeg bliver hjemme og holder min
sammen med famillien 

Kan i have en hyggelig weekend

Bønne
Plan your ride. Ride your plan.
Plan your ride. Ride your plan.
Jeg er også lidt sent ude, men vil gerne deltage i generalforsamlingen, kan desværre ikke hele dagen
- Lasse Pedersen
- Geografisk sted: Brøndby
Hej Gode venner
så har jeg pakket ud her hjemme i Brøndby strand
Tusinde tak for endnu en uforglemmelig dag sammen med gode HARK er
lad gode dag og oplevelser blive til endnu flere
og Kåres

så har jeg pakket ud her hjemme i Brøndby strand

Tusinde tak for endnu en uforglemmelig dag sammen med gode HARK er

lad gode dag og oplevelser blive til endnu flere

Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Hejsa
Kan næsten ikke tørre smilet af fjæset. Tak for en dejlig velkomst - det var en enormt stor oplevelse at møde jer for første gang. Man ved jo ikke rigtigt hvad man træder ind til som nyt medlem. Jeg kan dog kun anbefale HARK til andre - Det har været en utrolig positiv oplevelse i et dejligt uformelt forum. En yderst hyggelig dag med nogle rare velafbalncerede ( for det meste ) mennesker
Glæder mig virkelig meget til at deltage i flere arrangementer, og SÅ BLIVER DET MED OVERNATNING!! , - sur røv at køre hjem da vi havde spist
Peter - vi må lige se på den vodka næste gang
Med venlig hilsen
En ny HARK´er
Laurids

Kan næsten ikke tørre smilet af fjæset. Tak for en dejlig velkomst - det var en enormt stor oplevelse at møde jer for første gang. Man ved jo ikke rigtigt hvad man træder ind til som nyt medlem. Jeg kan dog kun anbefale HARK til andre - Det har været en utrolig positiv oplevelse i et dejligt uformelt forum. En yderst hyggelig dag med nogle rare velafbalncerede ( for det meste ) mennesker

Glæder mig virkelig meget til at deltage i flere arrangementer, og SÅ BLIVER DET MED OVERNATNING!! , - sur røv at køre hjem da vi havde spist

Peter - vi må lige se på den vodka næste gang

Med venlig hilsen
En ny HARK´er
Laurids
Det kan siges med få ord: Bare en super dag
En dejlig tur, og god stemning blandt gode mennesker
. Og ikke mindst et super herre-måltid (også selv om der manglede nogle indgredienser)

En dejlig tur, og god stemning blandt gode mennesker

lars kjelde
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Tusinde tak for et super godt arrangement - dejligt at se et par nye ansigter - og tak for hjælpen Laurids med benzin pumpe og lift (klassiske fejl på en africa twin som så skete på selveste general forsamlingen - det er stort
) ....... selv om jeg jo godt nok blev mobbet lidt
- var nok fortjent
Glæder mig rigtig meget til næste gang vi er samlet - fedt at se så mange mennesker - og fedt at se nogle af Jer fra Sjælland igen - virkelig dejligt
Mvh Søren

Glæder mig rigtig meget til næste gang vi er samlet - fedt at se så mange mennesker - og fedt at se nogle af Jer fra Sjælland igen - virkelig dejligt

Mvh Søren

Vi ses igen

Ved godt jeg er lidt sent ude, men bedre sent end aldrig!
Jeg vil også gerne takke for en skøn weekend med klubben, det var fedt som altid
Dejligt at se gamle og nye ansigter, desværre havde vores vært ikke købt brikjuice i år (vodka i baginbox. Red) men der var alligevel ikke mangel på livseliksir, og så fik vi jo også værten at se til sent ud på aftenen, i modsætning til sidste år
Jeg må også hellere takke bestyrelsen for min udnævnelse til "klub gourmetkok" og ønske Kåre Nejman tillykke med sin status som æresmedlem
Mvh Iver.
Ps. Jeg spurgte æresmedlemmet om hvor mange "kokkehjelmhuer" han vill give aftenens dinér, det blev til 3,5.
Jeg vil også gerne takke for en skøn weekend med klubben, det var fedt som altid

Jeg må også hellere takke bestyrelsen for min udnævnelse til "klub gourmetkok" og ønske Kåre Nejman tillykke med sin status som æresmedlem

Mvh Iver.
Ps. Jeg spurgte æresmedlemmet om hvor mange "kokkehjelmhuer" han vill give aftenens dinér, det blev til 3,5.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules