Den kære ged er nu staldet op for vinteren, og diverse små-reperationer er begyndt. Deriblandt havde jeg et godt øje til blæseren, og den var god nok: Den var dårlig! Den ledning, der går til termostat/stel, er knækket, og det er sket lige i overgangen til huset bag på blæseren. Den kan nemlig lirkes igang, når jeg vrikker med ledningen, og der er strøm på.
Problemet er, at det virker som om, plastikken er limet på, foruden de tre skruer på bagsiden. Det ville være rart at komme ind bagved, for at kunne lodde ledningen ordentlig fast. Men hvordan kommer jeg ind bag ved plastik-dækslet uden at ødelægge det? Nogen erfaring???
Blæser-problem
Re: Blæser-problem
Det lykkedes mig at så dæklet af - det er limet på med noget sæt-lim-noget. Lodningen lykkedes på den ledningsstump, der var tilbage. Lod ikke på messingen, der er noget plastik indeni! På med noget silikone, så det er tæt, og derefter noget silikone som pakning, saml, test, og ged barberet! 

- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Re: Blæser-problem

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'