jeg vil meget gerne høre om hvor i handler reservedel til jeres mc er om nogen af jeg kan hjælpe mig med et link til original tilbehør til tranalp mener, jeg en gang har set sådan en side men husker ikke hvor
jeg vil også gern høre jer hvilken kæde i bruger og hvor i køber den og hvorfor lige netop den,jeg vil også gerne høre jer om hvilken kæde springer i eventuelt bruger og om en Renold kædespringer kan holde, jeg kan menlig ikke lide at skære den med en vinkelsliber som flere mc forhandler anbefaler, ja det ville da også være rigtigt rart hvis nogen kunne hjælpe med hvordan man kan nitte kæden sammen!
jeg har indtil videre klart det med lidt primitivt værktøj og har da heller ikke haft problemer men nu har jeg lidt værkste, selv om det er langt væk så har jeg da adgang til det, og det bliver også brugt ar min svigersøn, så vi kan begge have glæde at noget ordentligt værktøj

jeg har set et kæde værktøjs sæt hos Biltema har nogren af jer erfaring med det (syntes det er lidt klosset)
jeg er på vej til at købe en baghjup løfter/stand
snart skal jeg ud og køre
ja jeg misunder dig Bønne at du har mulighed for at have to mc så du kan køre hel året